12.10.2020 / 12:43
StoryEditor

Paweł Włodarczyk, Biedronka: Akcja 24 to tylko jedno z całego pakietu naszych działań. Jesteśmy przygotowani na drugą falę pandemii

Jesteśmy w pełni przygotowani na drugą falę pandemii. Nie notujemy jeszcze zwiększonego ruchu w sklepach, ale dla wygody klientów wydłużamy godziny pracy sklepów. Od początku pandemii kompleksowo dbamy o dostępność towarów oraz o bezpieczeństwo klientów i pracowników – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Paweł Włodarczyk, dyrektor operacyjny makroregionu w sieci Biedronka.

– Jesteśmy w pełni przygotowani do kolejnych, związanych z pandemią wyzwań. Już wcześniej udowodniliśmy, że naszą misję dostarczania klientom produktów w niskich cenach jesteśmy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2024 / 16:17
StoryEditor
Auchan chce osiągnąć dwucyfrowy udział w polskim rynku! Detalista stawia na małe formaty i franczyzę
Yves Claude, dyrektor generalny Auchan Retail, zapowiedział, że w 2024 r. priorytetem firmy będzie umacnianie pozycji na rynkach, na których jest już obecna, a nie ekspansja na nowe rynki. Ocenił, że w Polsce, ale też w pozostałych krajach, udziały rynkowe Auchan są stosunkowo niskie, a w rezultacie zbyt niskie są wolumeny sprzedaży.

Jak podkreślił Yves Claude, szef Auchan Retail, jednym z najważniejszych priorytetów firmy na 2024 r. jest umacnianie pozycji na rynkach, na których sieć już funkcjonuje, a ni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2024 / 11:18
StoryEditor
Rząd idzie na wojnę z siecią SPAR. Pada zarzut zniesławienia
Logo sieci SPAR (fot. Bartek Kaszuba)
Węgierski rząd chce podać do sądu sieć SPAR. To efekt słów prezesa austriackiego oddziału sieci, który stwierdził, że władze tego kraju chcą wymusić sprzedaż węgierskiego biznesu firmy za pomocą wysokich podatków.

Choć rząd węgierski, a konkretnie minister rozwoju gospodarczego Marton Nagy już kilka tygodni temu zapowiadał pozew, do tej pory firma nie dostała informacji o tego typu dokum...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. maj 2024 13:50