08.08.2017 / 14:18
StoryEditor

Biedronka na gwałt potrzebuje rąk do pracy. Sieć stawia na leasing pracowników

Pracownik tymczasowy w Biedronce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Coraz więcej pracowników sklepów sieci Biedronka to osoby z zewnątrz, świadczące pracę w ramach tzw. leasingu pracowniczego - ustalił portal wiadomoscihandlowe.pl. Pracowników tymczasowych (tak nazywane są osoby oddelegowane do pracy przez agencje pracy tymczasowej) jest w Biedronce już niemal 1,8 tys. i jeśli sytuacja na polskim rynku pracy nie ulegnie poprawie, prawdopodobnie liczba ta będzie rosła.

Jak poinformowało naszą redakcję biuro prasowe Jeronimo Martins Polska, zatrudnienie w całej sieci Biedronka to aktualnie ok. 60 tys. osób. Kilka tygodni temu portugalska cent...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.08.2025 / 09:18
StoryEditor
Hipermarkety cenione są za atrakcyjne ceny i promocje. Dyskonty są lubiane za przejrzystą politykę informacyjną [BADANIE]
Hipermarkety są pamiętane jako pionierzy nowoczesnego handlu (fot. KK)

Jak wynika z najnowszego raportu branżowego, klienci najbardziej chwalą hipermarkety za atrakcyjne ceny i liczbę promocji – 28,4 proc., a dyskonty – za przejrzystą politykę informacyjną – 25,6 proc. Z kolei to, co szczególnie cenią w dyskontach, wymieniają na drugim miejscu w przypadku hipermarketów – 19,6 proc. Natomiast to, czym wygrywają hipermarkety, jest wskazywane na drugiej pozycji w ocenie funkcjonowania dyskontów – 23,2 proc. Dalej w obu zestawieniach są dokładnie te same kwestie w identycznej kolejności, tylko z innymi wynikami. I tak duży wybór towarów oraz ich wysoka jakość ma 17,7 proc. wskazań w hipermarketach i 19,1 proc. w dyskontach, a lokalizacja – 12,9 proc. i 12 proc. Ponadto z raportu wynika, że oba formaty są najrzadziej doceniane za miłą i fachową obsługę, dobrze i intuicyjnie rozłożony towar, a także za szybkość i wygodę w robieniu zakupów.

Z raportu pt. "Dyskonty i hipermarkety w oczach klientów", autorstwa UCE Research i Hybrid Europe, wiadomo, za co konkretnie konsumenci najbardziej cenią sobie robienie zakupów ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.08.2025 / 14:01
StoryEditor
System kaucyjny - praktyczny poradnik: Czy warto już zbierać butelki? Czy można je zgniatać? Gdzie i jak przechowywać opakowania?
Looking up woman holding two glass bottle with water

Lidl Polska przeprowadził pilotaż systemu kaucyjnego. Dyskonter ogłasza pierwsze rezultaty zbiórki opakowań i udziela praktycznych porad konsumentom. Przydadzą się już w październiku?

Czego dowiesz się z poradnika o systemie kaucyjnym?

  • Czy zgniatać opakowania po napojach?
  • Jakie opakowania będą objęte systemem kaucyjnym?
  • Czy wato już teraz groma...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. sierpień 2025 13:24