01.09.2020 / 13:46
StoryEditor

Biedronka „rozwiązała” problem złych oznaczeń owoców i warzyw: kliencie, podnieś skrzynkę i sprawdź sobie sam!

Komunikaty, które doradzają klientom, w jaki sposób sprawdzić kraj pochodzenia warzyw i owoców (wiadomoscihandlowe.pl)
Od maja UOKiK przygląda się sieci Biedronka i oznaczeniom warzyw i owoców, które sieć sprzedaje. W związku z licznymi skargami klientów prezes UOKiK zdecydował się wszcząć w tej sprawie postępowanie. Teraz jednak operator znalazł sprytny sposób na „czepialskich” klientów: informuje ich, że mogą znaleźć dane o produktach na skrzynkach. „Etykieta z krajem pochodzenia umiejscowiona jest na krótszym boku opakowania lub bezpośrednio na produkcie” – pouczają wywieszone nad stoiskiem owocowo-warzywnym komunikaty. 

W jednym z warszawskich sklepów sieci zobaczyłam niedawno komunikaty, które wprawiły mnie w osłupienie. Sieć prosi klientów, żeby zwrócili uwagę na kraj pochodzenia produktów i ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.06.2024 / 18:06
StoryEditor
Posłowie mocno podzieleni w sprawie handlu w niedzielę. Kto będzie głosował za dalszymi pracami nad poselskim projektem ustawy?
Sejm RP (Shutterstock)
W sprawie proponowanych przez Polskę 2050 zmian w zakresie handlu w niedziele wypowiedzieli się przedstawiciele klubów i koła poselskiego. W Sejmie odbyła się gorąca dyskusja, wsparta wpisami w mediach społecznościowych. Kto chce, a kto nie chce liberalizacji przepisów o handlu w niedziele?

Debatę nad projektem poselskiej ustawy o handlu w niedziele rozpoczął Ryszard Petru z Polski 2050. W projekcie niejako firmowanym przez niego, posłowie zaproponowali m.in. wpr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.06.2024 / 09:50
StoryEditor
Shein wprowadza swój „ciucholand” do Europy. Chce powtórzyć amerykański sukces
Sklep Shein w Warszawie (fot. MK, wiadomoscihandlowe.pl)
Chiński gigant e-commerce zapowiada wprowadzenie swojej platformy dla odzieży second-hand na rynek europejski, na którym chce osiągnąć to, co udało się w Stanach Zjednoczonych. Pierwszy kraj to Francja.

O sprawie pisze portal retaildetail.eu. Od tego tygodnia konsumenci we Francji mogą już korzystać z platformy. Ceny zaczynają się od 3 euro za odzież i 5 euro za obuwie. Co jedn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. czerwiec 2024 18:33