29.12.2016 / 15:45
StoryEditor

Biedronka wprowadza zmiany w systemie premiowym. Ile zarobią kasjerzy?

Wraz z początkiem 2017 r. zmienią się kryteria przyznawania premii dla pracowników Biedronki (fot. JPM, za: YouTube)
Od 1 stycznia 2017 r. w Biedronce obowiązywać będzie zmieniony system premiowy - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Comiesięczne premie dla pracowników zatrudnionych na stanowisku sprzedawców-kasjerów tak jak dotychczas będą uzależnione od osiąganych wyników, jednak zmienią się kryteria, wedle których będą one przyznawane.

Nasze informacje potwierdzają przedstawiciele sieci Biedronka. Sieć tłumaczy, że zmiana zasad naliczania premii obejmie wszystkich pracowników sklepów oraz pozostałe osoby odpow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.08.2025 / 18:28
StoryEditor
Tomasz Walczak, Intermarché: Zmiany demograficzne będą miały coraz większy wpływ na sektor handlu i rynek FMCG
Na współczesnych seniorów nie można patrzeć przez pryzmat dawnych schematów - uważa Tomasz Walczak, dyrektor marketingu Intermarché (fot. materiały prasowe)

Polskie społeczeństwo starzeje się w szybkim tempie, a seniorzy stają się jedną z najliczniejszych i najbardziej świadomych grup konsumentów. Jak zmieni to handel i rynek FMCG? O tym, czy rosnąca w siłę "srebrna generacja" wymusi rewolucję w myśleniu o strategii, ofercie i projektowaniu sklepów, a także o tym, jak Intermarché przygotowuje się na te zmiany, mówi Tomasz Walczak, dyrektor marketingu sieci

W Polsce przybywa osób po 50. roku życia i starszych, jednocześnie drastycznie spada liczba urodzeń. Jaki wpływ będą miały zmiany demograficzne na rynek FMCG, w tym sektor handl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.08.2025 / 12:07
StoryEditor
Polski gigant e-grocery wdraża własne AI. Testowaliśmy jego możliwości [TYLKO U NAS]
Wkrótce premiera innowacyjnej funkcjonalności w aplikacji mobilnej jednej ze znanych marek e-grocery

Jedna ze znanych marek e-grocery wprowadza innowacyjną funkcjonalność w aplikacji mobilnej. Nowe rozwiązanie oparte na technologii AI pomaga użytkownikom planować posiłki, a co za tym idzie - również zakupy - w jeszcze bardziej spersonalizowany sposób. Sprawdzamy, jak ona działa.

Z artykułu dowiesz się:

  • Jaki e-sklep ma chat Gen AI?
  • Testujemy AI we Frisco
  • AI z e-sklepu sugeruje przepisy na obiad
  • Jak znaleźć przepis na danie ze składnikami, które...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. sierpień 2025 09:29