18.08.2016 / 15:49
StoryEditor

Biedronka wprowadzi do oferty 40 innowacyjnych produktów - zobacz zdjęcia

Pizza w ofercie sklepu Biedronka (materiały własne)
Do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka trafiło ok. 40 zupełnie nowych produktów, wybranych w ramach Innowacji Biedronki, czyli specjalnej edycji projektu konsumenckiego Testujemy. W przeprowadzonym w kwietniu br. badaniu klienci oceniali ponad 200 nowości, zgłoszonych przez partnerów handlowych sieci. Najlepsze z nich będą dostępne w sklepach Biedronka do 28 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.

W głosowaniu na najlepsze produkty wzięło udział ponad 8100 klientów zarejestrowanych na platformie Testujemy. Każdy uczestnik mógł wskazać 10 nowości, które chciałby znaleźć w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
30.11.2023 / 09:51
StoryEditor
Polacy chcieliby zrobić zakupy w Wigilię? Oto jak odpowiedzieli
Zakaz handlu (fot. Konrad Kaszuba)
Wirtualna Polska za pośrednictwem Ogólnopolskiego Panelu Badawczego Ariadna zapytała o to, czy konsumenci zrobiliby zakupy w Wigilię, gdyby sklepy były otwarte. Zdecydowana większość nie wybiera się wtedy na zakupy.

Na pytanie o to, czy konsumenci zrobiliby zakupy w Wigilię, jeśli sklepy byłyby wtedy otwarte, tylko 9 proc. odpowiedziało „zdecydowanie tak”, a 13 proc. „raczej tak”....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
28.11.2023 / 14:16
StoryEditor
Pedro Soares dos Santos, Jeronimo Martins: Powodzenie naszej misji zależy od natury i zasobów naturalnych
Pedro Soares dos Santos (mat. prasowe)
Od ponad 10 lat organizujemy konferencje poświęcone wyzwaniom i szansom związanym ze zrównoważonym modelem gospodarowania. Wspólnie przyglądamy się trendom i wyznaczamy cele w zakresie wzrostu wydajności oraz zyskownego i zrównoważonego wzrostu, z korzyścią dla społeczności, w których rozwijamy nasz biznes, zdeterminowani, by robić to we właściwy sposób – podkreślił Pedro Soares dos Santos, prezes Grupy Jeronimo Martins, podczas trwającej Konferencji Energia Życia.

– Dla nas, jako detalisty spożywczego obsługującego rynek masowy, trzy kwestie są oczywiste. Po pierwsze, nasz biznes opiera się na kapitale ludzkim. Po drugie, powodzenie nasze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
07. grudzień 2023 06:49