17.08.2022 / 13:00
StoryEditor

Bogdan Kucharski, BP: Nasza strategia coraz bardziej koncentruje się na segmencie convenience i mobility

Bogdan Kucharski, prezes BP w Polsce. (materiały prasowe)
– W ramach nowej strategii firma BP coraz bardziej koncentruje się na segmencie convenience i mobility. Za 10-20 lat stacje benzynowe wciąż będą potrzebne, choć zakładamy, że będą funkcjonować w zupełnie innym formacie, sprzedając różne formy mobilności i świadcząc cały szereg dodatkowych usług – przekonuje Bogdan Kucharski, prezes sieci BP w Polsce.

– Jesteśmy przekonani, że obecne stacje paliwowe odegrają dużą rolę jako huby nowej mobilności, oferując takie rozwiązania jak np. EV, LNG, wodór – zapewnia Bogdan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. kwiecień 2024 03:26