07.08.2023 / 15:24
StoryEditor

Boże Narodzenie tuż za progiem? Dla detalistów to już lada dzień. Oferta świąteczna trafiła w sprzedaży

Oferta bożonarodzeniowa w jednej z sieci handlowych(Fot. Czytelniczka, 3 sierpnia 2023 r.)
Jak ten czas leci! Letnie wakacje dopiero co przekroczyły półmetek, młodzież szkolna jeszcze nie zaprząta sobie głów myślami o wrześniowym początku roku szkolnego, a w niektórych sklepach już myślą o świętach Bożego Narodzenia.

Handlowcy na całym świecie wydają się głęboko wierzyć w zasadę, że kto pierwszy, ten lepszy. Nikogo już nie dziwią kolędy w sklepach w pierwszych dniach listopada czy walentynko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
26.09.2023 / 08:50
StoryEditor

Polacy w wakacje zamiast do restauracji poszli po dania gotowe do sklepów

Polacy rzadziej odwiedzają restauracje (Fot. Pixabay)
Od początku czerwca do końca sierpnia br. łącznie ww. restauracje straciły rok do roku ponad 13 proc. klientów i 14 proc. wizyt. Według analiz Proxi.cloud i UCE Research, Polacy w wakacje zdecydowanie ograniczyli wyjścia do pizzerii i fast foodów.

Z badań przeprowadzonych na próbie blisko 458 tys. osób wynika, że poza spadkiem odwiedzalności, skrócił się też statystyczny czas przebywania w lokalach. Konsumenci zmienili sw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
20.09.2023 / 13:26
StoryEditor

"Wolę Wolt". Platforma rusza z największą jak dotąd ofensywą marketingową w Polsce

”Wolę Wolta” to hasło nowej kampanii marketingowej platformy Wolt (fot. materiały prasowe)
"Wolę Wolt" - to hasło, jakie wykorzysta platforma Wolt w ramach swojej najnowszej kampanii marketingowej. Działania reklamowe, zachęcające klientów do korzystania z usług znanej platformy food delivery, będą prowadzone w kanałach offline i online.

Skąd pomysł na hasło i kampanię? "Nasze życie składa się z codziennego podejmowania wyborów w różnych, nawet najprostszych sytuacjach. Co zjeść na obiad? Jak spędzić deszczowe p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
29. wrzesień 2023 01:25