27.08.2021 / 10:07
StoryEditor

Carrefour rozwinie sieć dyskontów Supeco w Polsce. Poznaj plany i dowiedz się więcej o tym koncepcie [RAPORT WH]

Dyskont Supeco rozwijany przez Grupę Carrefour (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Ile sklepów Supeco działa w Polsce i innych krajach? Czym ten format wyróżnia się na rynku i jak wyglądają plany jego rozwoju? Redakcja portalu wiadomoscihandlowe.pl przygotowała liczącą 33 strony publikację kompleksowo zapoznającą Czytelnika z najważniejszymi informacjami na temat tej sieci dyskontów-hurtowni, rozwijanej przez Grupę Carrefour.

Supeco jest siecią handlową obecną w Polsce od 2016 roku dzięki Carrefourowi. Francuski detalista utworzył markę Supeco nieco wcześniej, bo w 2012 roku. Wtedy powstała pierwsza testowa placówka handlowa w Hiszpanii. Dwa lata później zarząd Grupy Carrefour zadecydował, że należy sprawdzić, jak koncept Supeco przyjmie się w innych krajach.

W raporcie o Supeco przestawiamy dyskont-hurtownię sieci Carrefour:

- opisujemy specyfikę tej oryginalnej sieci handlowej,
- piszemy o tym, co wyróżnia Supeco w Polsce i na świecie,
- podajemy plany rozwoju konceptu.

Raport „Supeco” jest do tej pory jedynym opracowaniem na temat tej sieci handlowej w Polsce. Przyjrzeliśmy się nie tylko temu, jak Supeco radzi sobie w naszym kraju, ale też co robi za granicą. Raport uzupełnia obszerna galeria zdjęć przedstawiających koncept polskiego sklepu-hurtowni.

 

 

 

04.06.2025 / 21:51
StoryEditor
Carrefour sprzedał udziały w jednej ze swoich spółek za 171 mln euro
Centrum handlowe z portfela spółki Carmila

Grupa Carrefour sprzedała 7 proc. udziałów w spółce Carmila, która jest właścicielem 260 centrów handlowych w trzech krajach. Akcje firmy dopuszczone są do obrotu na rynku regulowanym Euronext w Paryżu.

Grupa Carrefour sprzedała część udziałów w spółce Carmila za kwotę ok. 171 milionów euro, co odpowiada cenie 17,30 euro za akcję i łącznej liczbie 9 866 421 akcji Carmila. Sprze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.06.2025 / 11:51
StoryEditor
Wzrost płacy minimalnej w 2026 roku. Ile wyniesie i co to oznacza dla sektora handlu?
O ile wzrośnie płaca minimalna w 2026 roku? (fot. Shutterstock)

W 2026 roku płaca minimalna w Polsce ponownie pójdzie w górę. Trwają jednak intensywne negocjacje, ile dokładnie wyniesie to podwyższenie i kto zyska najwięcej. Czy rząd znajdzie kompromis pomiędzy interesem pracowników, przedsiębiorców i kondycją budżetu państwa?

Obecnie płaca minimalna w Polsce to 4666 zł brutto. Zgodnie z najnowszymi deklaracjami ministra finansów Andrzeja Domańskiego, w 2026 roku minimalne wynagrodzenie ma wzrosnąć o ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 03:46