12.11.2021 / 13:25
StoryEditor

Chiński gigant handlu JD.com stworzy sieć sklepów spożywczych w Europie! Ruszają pierwsze placówki Ochama

Na zdj. pierwszy sklep Ochama, sieci rozwijanej przez JD.com (fot. Ochama)
JD.com - główny rywal Alibaby na chińskim rynku - uruchomi stacjonarne sklepy spożywcze na naszym kontynencie. Krajem, od którego operator rozpocznie ekspansję w Europie, będzie Holandia. Pierwszy sklep dopiero co został otwarty, a kolejne trzy ruszą niebawem. Fizycznym punktom sprzedaży towarzyszyć będzie e-sklep. Czy europejskie, w tym polskie sieci handlowe mają się czego bać?

JD.com nie będzie działać w Europie pod swoim głównym logo m.in. ze względu na to, że z tego znaku towarowego korzysta już znana brytyjska sieć placówek z odzieżą sportową JD Sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.05.2025 / 09:50
StoryEditor
Rosjanie mają kryzys ziemniaczany. Gigantyczny wzrost cen na półkach sklepowych!
Ziemniaki mocno podrożały w Rosji (fot. Shutterstock)

Ceny ziemniaków w supermarketach w Rosji są obecnie aż trzy razy wyższe niż przed rokiem - donosi "Kommiersant". Tylko od początku roku kalendarzowego ziemniaki w tym kraju podrożały o 52 proc., a w konsekwencji są najdroższe w historii. Jakie są tego przyczyny?

Jak czytamy, podstawowym problemem są ubiegłoroczne nieurodzaje, których nie udało się zrekompensować importem. Zbiory ziemniaków w Rosji w minionym roku były o 12 proc. niższe ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.05.2025 / 11:58
StoryEditor
Lidl poluje na duże rodziny. Ile dużych gospodarstw domowych korzysta z oferty rabatowej

Liczne rodziny są jednym z najsmaczniejszych rynkowych kąsków dla sieci handlowych sprzedających żywność i nie tylko, mają duże potrzeby, a tym samym wydatki. Dzieci są doskonałym kluczem do portfeli rodziców, bo odmówić swojej pociesze przekąski, napoju czy zabawki jest trudno, a każda taki produkt powiększa koszyk zakupowy. Wiedzą o tym wszyscy operatorzy prowadzący sklepy, Lidl także. Co sieć im oferuje?

Od niemal 10 lat Lidl Polska, akceptuje kartę Karta Dużej Rodziny, rządowego projektu, który ma wspierać polskie rodziny. Operator była pierwszą siecią handlową, która przystąpi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. maj 2025 16:42