22.09.2019 / 12:21
StoryEditor

Coca-Cola i Kaufland dogadały się po kilku latach. Napoje koncernu wróciły do sklepów

Supermarket sieci Kaufland w Ząbkach k Warszawy (materiały własne)
Zaledwie od kilku dni klienci sklepów Kaufland mogą znaleźć w sklepach sieci w Polsce napoje pod markami należącymi do koncernu Coca-Cola, w tym Fuze Tea, Monster i Coca-Cola. Tym samym po kilku latach sporu o warunki handlowe firmy doszły do porozumienia. Jak można wnioskować z korzyścią dla obu stron.

Według ekspertów Kaufland i Coca Cola poszły po rozum do głowy, kończąc spór, którego konsekwencje działały niekorzystnie na biznes obu podmiotów. W przypadku Kauflandu, brak ta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.09.2025 / 09:30
StoryEditor
Żabka bierze kredyt. Właściciel największej sieci convenience w Polsce pracuje nad kosztami i zadłużeniem
Żabka zrobiła kolejny krok w kierunku obniżania kosztów obsługi zadłużenia i umacniania swojej pozycji gotówkowej (fot. materiały prasowe)

Grupa Żabka ogłosiła zawarcie nowej umowy kredytowej wartej 3,5 mld zł, Celem transakcji jest refinansowanie dotychczasowego zadłużenia oraz dalsze obniżanie kosztów jego obsługi. Dzięki nowym, korzystniejszym warunkom, w tym niższej marży i dobrowolnej spłacie części długu, firma umacnia swoją pozycję finansową, kontynuując realizację celów zapowiedzianych podczas IPO.

Grupa Żabka zawarła 9 września 2025 r. nowe umowy kredytów senioralnych o równowartości 3,5 mld zł, z terminem zapadalności w 2031 r. uwzględniające redukcję marż w st...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.09.2025 / 14:17
StoryEditor
Stop Cafe: Paliwo, zakupy i śniadania! Orlen chce mocno zwiększyć liczbę wizyt klientów na stacjach
Orlen stawia na większą liczbę wizyt klientów (fot. Skorzewiak/Shutterstock)

Wrzesień na stacjach Orlen upływa pod znakiem nowych akcji dla kierowców. Obejmują one zarówno promocje związane z tankowaniem, jak i ofertę gastronomiczną w Stop Cafe. To część działań, które mają zwiększyć ruch klientów i zachęcić ich do częstszych wizyt. Jakie zasady obowiązują i czego można się spodziewać w ramach najnowszej oferty?

Od 1 do 30 września wszyscy korzystający z aplikacji Orlen Vitay mogą liczyć na zniżki przy tankowaniu. Promocja działa na prostych zasadach – rabat naliczany jest na paragonie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 02:13