08.07.2019 / 14:12
StoryEditor

Czy coś powstrzyma Dino? Są tylko dwa ryzyka, a wyniki sieci coraz lepsze

Wnętrze jednego ze sklepów Dino (mat. prasowe)
Pozytywny wpływ Świąt Wielkanocnych i dalszy szybki rozwój sieci sklepów - tak wyglądał zdaniem Adriana Górniaka, analityka w Domu Maklerskim BDM II kw. tego roku w przypadku spółki Dino Polska. Czy coś może powstrzymać dalszy wzrost sieci supermarketów proximity?

Według analityka na wyniki firmy z ostatnich trzech miesięcy będzie miała wpływ niestabilna sytuacja na rynku FMCG. - Na wynikach sprzedaży sieci Dino mógł odbić się zimny maj. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.02.2025 / 13:55
StoryEditor
PepsiCo wdraża na polskim rynku aplikację PepHub. Zarejestrowała się już połowa klientów z sektora HoReCa
PepHub (mat. prasowe)

W odpowiedzi na dynamiczny rozwój sprzedaży poprzez platformy cyfrowe, firma PepsiCo wprowadziła na polski rynek aplikację PepHub, dedykowaną klientom z branży HoReCa. Pod koniec stycznia, po kilku tygodniach działania, na platformie zarejestrowało się 50 proc. klientów firmy, a 42 proc. złożyło zamówienia.

PepHub to platforma cyfrowa, zaprojektowana z myślą o kompleksowej obsłudze klienta B2B. Jej struktura opiera się na czterech filarach: centrum zamówień, centrum serwisowe, cent...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.02.2025 / 08:43
StoryEditor
Otwórzcie sobie Żabkę! Taki pomysł Poczta Polska podsuwa pracownikom odchodzącym z pracy
Żabka szuka przyszłych franczyzobiorców wśród zwalnianych pracowników Poczty Polskiej (fot. FotoDax/Shutterstock)

Poczta Polska przeprowadza masowe zwolnienia - docelowo mają one objąć ponad 9 tys. pracowników. Do dobrowolnej rezygnacji z pracy ma ich skłonić specjalny program zachęt stworzonych przez firmę. Jak się okazuje, program ten obejmuje też kooperację z siecią Żabka, dla której byli pracownicy Poczty Polskiej mogą stać się kopalnią przyszłych franczyzobiorców.

Na początku stycznia zarząd Poczty Polskiej przyjął uchwałę w sprawie drugiego z kolei Programu Dobrowalnych Odejść (pierwszy został ogłoszony jesienią ub.r.) oraz przed...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. luty 2025 15:04