28.08.2023 / 11:03
StoryEditor

Czym jest Wojna Warzyw? Start-up spożywczy założony przez Ukraińców zdobywa klientów w Polsce

Wojna Warzyw to start-up działający w branży e-grocery, który łączy wygodne zakupy z misją niemarnowania żywności (fot. wiadomoscihandlowe.pl/Łukasz Rawa)
Jest rok 2015. Dwóch Ukraińców przyjeżdża na studia do Rzeszowa i szybko postanawia osiedlić się w Polsce. Najpierw zakładają firmę informatyczną, potem sklep internetowy, który szczyci się tym, że duża część jego oferty nie jest idealna.

Owi Ukraińcy to Vadym Petrychenko i Yevhen Malinin, założyciele zarejestrowanej w 2016 r. agencji informatycznej 7ninjas specjalizującej się w tworzeniu oprogramowania na zamó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.08.2025 / 08:43
StoryEditor
Żabka idzie na zakupy. Sieć wyda tylko... 130 mln złotych
Debiut Żabki na GPW (fot. Żabka)

Grupa Żabka ogłosiła program skupu akcji własnych do kwietnia przyszłego roku. To efekt zapowiedzianego w prospekcie emisyjnym programu motywacyjnego dla kluczowych menedżerów spółki.

Żabka chce na ten cel wydać maksymalnie 130 mln zł i pozyskać w ten sposób do 4,2 mln akcji spółki. Czas trwania programu skupu to 30 kwietnia 2026 roku. Cena za akcję będzie wa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.08.2025 / 10:02
StoryEditor
Polski rynek bakalii rośnie w siłę. Hebar na drodze do 100 mln zł przychodów
Polski rynek bakalii rośnie. Hebar planuje 100 mln zł przychodów (fot. Shutterstock)

Bakalie i orzechy przestają być tylko sezonową przekąską, stając się codziennym wyborem Polaków dbających o zdrowie i wartościowe składniki. Rodzinna firma Hebar, działająca na rynku od ponad 30 lat, dynamicznie rozwija swoją sprzedaż i zapowiada ambitne plany na najbliższe lata. Jak firma planuje wykorzystać rosnący popyt i zmieniające się potrzeby konsumentów?

Wartość rynku orzechów i bakalii w Polsce szacowana jest obecnie na 3,2 mld zł, a według prognoz rośnie w tempie blisko 10 proc. rocznie aż do 2029 roku. Za tym wzrostem stoją z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. sierpień 2025 07:08