18.05.2016 / 00:00
StoryEditor

Delikatesy Alma ograniczają inwestycje i powierzchnię handlową

Sklep Delikatesy Alma (materiały prasowe)
Spółka Alma Market S.A., do której należą sieci Delikatesy Alma, Alma Smart i Krakowski kredens ograniczyła plany inwestycyjne na 2016 r. Firma zakłada również zmniejszenie wielkości powierzchni handlowych celem zwiększenia rentowności sprzedaży realizowanej na 1 mkw. sklepu.

Jak zapowiadają władze spółki Alma Market, otwieranie nowych placówek sieci Delikatesy Alma związane będzie z zamianą miejsca sprzedaży tak jak w przypadku uruchomienia obiektu ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.01.2025 / 17:17
StoryEditor
Rafał Trzaskowski w pierwszym dniu kampanii wyborczej odwiedził... sklep Chortenu

Wizyty w sklepach spożywczych to stały element kampanii wyborczych w Polsce. Nie inaczej będzie podczas tegorocznych zmagań o prezydenturę, o czym przekonaliśmy się... już w pierwszym dniu po zarządzeniu wyborów przez marszałka Sejmu. Zdjęciami ze sklepu zdążył już się pochwalić Rafał Trzaskowski, kandydat Platformy Obywatelskiej.

Rafał Trzaskowski w czwartek rano zainaugurował w Warszawie swoją kampanię prezydencką, a już po południu opublikował kilka zdjęć z zakupów w jednym ze sklepów w Łomży. Wybór p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.01.2025 / 19:09
StoryEditor
Niemal 30 nowych marek na polskim rynku handlowym! Jakie nowe sieci pojawiły się w Polsce w 2024 r.?
W 2024 r. w Polsce przybyło ponad 500 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej. Na rynku zadebiutowało też blisko 30 nowych marek (fot. Shutterstock)

W ubiegłym roku w Polsce do użytku oddane zostało ponad pół miliona mkw. nowej powierzchni handlowej. Eksperci z Cushman & Wakefield podkreślają, że jest to najlepszy wynik od blisko dekady. Duża aktywność deweloperów szła w parze z rosnącym zainteresowaniem naszym rynkiem ze strony właścicieli marek, z których blisko 30 zdecydowało się zadebiutować nad Wisłą.

W 2024 roku deweloperzy dostarczyli na polski rynek handlowy 530 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej. Z danych Cushman & Wakefield wynika, że lepszy pod tym względem b...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. styczeń 2025 23:55