18.05.2016 / 00:00
StoryEditor

Delikatesy Alma ograniczają inwestycje i powierzchnię handlową

Sklep Delikatesy Alma (materiały prasowe)
Spółka Alma Market S.A., do której należą sieci Delikatesy Alma, Alma Smart i Krakowski kredens ograniczyła plany inwestycyjne na 2016 r. Firma zakłada również zmniejszenie wielkości powierzchni handlowych celem zwiększenia rentowności sprzedaży realizowanej na 1 mkw. sklepu.

Jak zapowiadają władze spółki Alma Market, otwieranie nowych placówek sieci Delikatesy Alma związane będzie z zamianą miejsca sprzedaży tak jak w przypadku uruchomienia obiektu ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.07.2025 / 10:00
StoryEditor
Polacy szukają ochłody. Gadżety chłodzące sprzedażowym hitem lata
Rekordowe lato 2025: Polacy kupują osobiste gadżety chłodzące z Azji (fot. Shutterstock)

Letnie fale upałów zdominowały codzienność milionów Polaków, a zmiany temperatur szybko przełożyły się na nowe trendy zakupowe. W czerwcu sprzedaż przenośnych wiatraków i innych gadżetów chłodzących na platformie Aliexpress osiągnęła rekordowe poziomy. Co konkretnie trafiło do koszyków polskich klientów i dlaczego te rozwiązania z Azji stają się elementem codzienności?

Z danych Aliexpress wynika, że w Polsce w czerwcu 2025 roku sprzedaż przenośnych wentylatorów była dwukrotnie wyższa niż w maju. Na listach bestsellerów dominują lekkie, składan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.07.2025 / 16:43
StoryEditor
Wyprawka szkolna już w lipcu. Kiedy kupują i jak się z tym czują polskie matki?
Niektórzy rodzice kupują wyprawkę szkolną już w lipcu (fot. Pepco)

Z badania Grupy IQS zrealizowanego na zlecenie Pepco wynika, że co piąta ankietowana mama zaczyna kompletowanie wyprawki już w lipcu. Wiele osób szuka oszczędności.

Badania przeprowadzone przez Grupę IQS na zlecenie Pepco wskazują, że 21 proc. ankietowanych rozpoczyna zakupy wyprawkowe już lipcu, a wśród mam młodszych dzieci (7-9 lat) ten o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 21:07