22.02.2020 / 09:20
StoryEditor

Dostawcy Piotra i Pawła próbują zbudować koalicję, by wywalczyć lepsze warunki układu [TYLKO U NAS]

Na zdj. zgromadzenie wierzycieli Piotr i Paweł S.A., 21 lutego 2020 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Ponad 40 dostawców Piotr i Paweł S.A. przesłało do sądu identyczne pisma z nową propozycją układową. Domagają się spłaty całości długu z przyszłych zysków spółki. Choć kolejne pisma wciąż wpływają do sądu, to dostawcom może zabraknąć czasu na zebranie wymaganego poparcia, by móc formalnie przedstawić taki wniosek na zgromadzeniu wierzycieli.

W piątek w Poznaniu rozpoczęły się trzy osobne zgromadzenia wierzycieli - po jednym dla każdej z trzech spółek tworzących sieć Piotr i Paweł. Rozpoczęły, ale nie zakończyły, gdy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.10.2024 / 14:52
StoryEditor
Biedronka pokazała nowy raport ESG. Co można w nim znaleźć?
Biedronka opublikowała raport ESG za 2023 r. (fot. mat. pras.)

Biedronka opublikowała raport zrównoważonego rozwoju za 2023 r. Dyskonter chwali się, że w ubiegłym roku sześciokrotnie zwiększył liczbę sklepów z panelami fotowoltaicznymi i przekazał ponad 90 proc. wytworzonych przez siebie odpadów do odzysku. Sieć pokazała też zobowiązania na najbliższe lata.

- W najnowszym raporcie opublikowaliśmy nasze zobowiązania na lata 2024-2026, w tym ambitne cele dotyczące zmniejszenia emisji CO2, zużycia energii, wody i tworzyw sztucznych. A...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.10.2024 / 08:00
StoryEditor
TOP10 wiadomości tygodnia – Żabka, Netto, REWE, Biedronka, Allegro, Pepco, AliExpress, wojna rządu z alkoholem (nie tylko) w saszetkach
(collage)

Tydzień bez wątpienia zdominowało ogłoszenie IPO przez Grupę Żabka i rozpoczęcie procesu, którego finałem będzie debiut na GPW. Uwagę opinii publicznej przyciągała też powszechnie uznawana za skandaliczną innowacja produktowa – alkohol w saszetkach. Sporo działo się również w międzynarodowych sieciach stacjonarnych i platformach marketplace.

1. Czy małpki przetrwają? Rząd zmienia zasady sprzedaży alkoholu. Resort rolnictwa pokazuje projekt, który pomoże walczyć z alkoholem w saszetkach

Ministerstwo minist...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. październik 2024 05:23