21.05.2018 / 08:34
StoryEditor

Eurocash może szukać kolejnych celów akwizycyjnych

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Przejęcie sieci Mila czy supermarketów Eko nie musi nasycić apetytu Eurocashu. Jak tłumaczy w komentarzu dla redakcji wiadomoscihandlowe.pl Michał Kierul, manager, Navigator Capital Group, Eurocash może szukać kolejnych celów wśród podmiotów o silnej pozycji na rynkach lokalnych.

- Przejęcie sieci Mila wpisuje się w komunikowaną przez Eurocash strategię, zgodnie z którą Grupa zmierza do budowy rozpoznawalnej, ogólnopolskiej sieci supermarketów - mówi Mic...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2025 / 18:34
StoryEditor
Ceny kawy w kawiarniach ostro w górę. Wiemy, w jakich miastach ten napój jest najdroższy, a w jakich najtańszy
W ciągu trzech lat koszt espresso pitego w kawiarni wzrósł o 18,5 proc., cappuccino – o 20,5 proc., a latte – o 22 proc. (fot. Shutterstock)

Kawosze nie mają lekko. Ceny kawy w polskich kawiarniach rosną jak na drożdżach. Najszybciej drożeją kawy mleczne, najwolniej espresso. W jakich polskich miastach za kawę płaci się najwięcej, a w jakich najmniej?

W ciągu trzech lat koszt espresso pitego w kawiarni wzrósł o 18,5 proc., cappuccino – o 20,5 proc., a latte – o 22 proc. Średni koszt cappuccino jest o 47 proc. wyższy niż espre...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2025 / 08:01
StoryEditor
Menedżer bardzo kulturalny. Maciej Ptaszyński wybrał dla Was jedną książkę
Maciej Ptaszyński, prezes Polskiej Izby Handlu (fot. Wojciech Gruszczyński)

W ramach tego cyklu menedżerowie ze świata handlu polecają naszym Czytelnikom przede wszystkim książki, ale też inne dobra kultury, które zrobiły na nich wrażenie, skłoniły do refleksji, sprawiły, że lepiej radzą sobie z wyzwaniami. Maciej Ptaszyński, prezes Polskiej Izby Handlu, postanowił zrecenzować dla nas jedną pozycję, za to bardzo aktualną. Lektura tej książki prowokuje do zadawania pytań, które dawno zniknęły z debaty publicznej, zmusza do myślenia i budzi świadomość. Przedstawiony w niej scenariusz przebiegu konfliktu nuklearnego jest co prawda hipotetyczny, ale wielce prawdopodobny. Do tego książka jest narracyjnym majsteszykiem.

“Wojna nuklearna. Możliwy scenariusz”, Annie Jacobsen

W ostatnim czasie mierzymy się z naszymi lękami, wojna za wschodnią granicą, drony w przestrzeni powietrznej zakłóca...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. listopad 2025 19:39