03.07.2019 / 10:24
StoryEditor

Frisco.pl porozmawia z lodówką Samsunga oraz asystentem Google‘a

(fot. Pixabay/CC0)
Internetowy supermarket Frisco.pl już wkrótce wdroży dwa projekty z obszaru tzw. Internetu Rzeczy (IoT). Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, e-sklep nawiązał współpracę z firmami Samsung i Google. Dzięki temu klienci Frisco.pl już wkrótce zamówią zakupy, rozmawiając ze swoim smartfonem albo korzystając z ekranu dotykowego na lodówce.

Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że oficjalny start projektu Frisco z Samsungiem planowany jest w okolicach połowy lipca. Drugie rozwiązanie, obejmujące wymianę info...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.04.2025 / 11:25
StoryEditor
Właściciel Biedronki patrzy na Niemcy. Pingo Doce, Biedronka, Hebe, z jakim biznesem Jeronimo Martins może wejść do królestwa Lidla?

Grupa Jeronimo Martins rozwija swoje sieci handlowe na kilku rynkach świata. Największą część przychodów grupy generuje działająca w Polsce i na Słowacji Biedronka, na krajowym rynku działają także drogerie Hebe, które w ostatnim czasie pojawiły się na Słowacji i w Czechach. W Portugalii firma rozwija sieć supermarketów Pingo Doce i hurtownie Recheio, a w Kolumbii sklepy Ara. Firma rozwija także innych konceptów handlowych i produkcyjnych. Firma systematycznie wchodzi na nowe rynki, teraz jedn z szyldów chciałby podbić nie tylko Europę Centralną i Wschodnią, ale także Zachodnią w tym rynek niemiecki.

W kontekście trudniej sytuacji rynkowej drogerie Hebe chwalą się świetnymi wynikami w Polsce. Marka rozpoczęła się ekspansja na Europę Środkowo-Wschodnią, a w następnych latach ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 14:22
StoryEditor
Tyle alkoholu sprzedaje się podczas sezonu grillowego. Poznaj najnowsze dane NielsenIQ
Waga sezonu grillowego dla kategorii piwa pozostaje duża i w zasadzie niezmienna (fot. Shutterstock)

Piwo, ale też cydr oraz drinki gotowe do spożycia to kategorie alkoholi, które łączy nie tylko stosunkowo niska, a czasami zerowa zawartość alkoholu. Każda z nich swoje pięć minut ma w sezonie określanym mianem grillowego lub letniego. Na okres od początku maja do końca września przypada od 50 do przeszło 60 proc. ich sprzedaży.

Sezon spotkań przy grillu lub ognisku jest kluczowy nie tylko dla branży mięsnej i przyprawowej, ale też dla browarniczej. Dowód? W okresie od maja do września 2024 r. Polacy ku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 08:14