08.03.2022 / 09:27
StoryEditor

Gender gap w handlu. O tym się nie mówi [DLA SUBSKRYBENTÓW]

Warunkiem zlikwidowania zjawiska gender pay gap jest wprowadzenie jawności płac w całej gospodarce (fot. Shutterstock)
Zjawisko gender gap najczęściej sprowadzane jest do kwestii różnic w płacach pomiędzy kobietami i mężczyznami pełniącymi podobne funkcje. Jest ono jednak znacznie szersze i wykracza daleko poza kwestie ekonomiczne. Jest dosyć powszechne i nie omija branży handlowej, która jednocześnie należy do najbardziej sfeminizowanych.

Światowe Forum Ekonomiczne (WEF), badając je, skupia się na czterech obszarach. Są to: ekonomia, w której różnice w płacach są brane pod uwagę, ale liczą się też wskaźnik aktywn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.09.2024 / 13:36
StoryEditor
Żabka Non Stop ma duży potencjał rozwoju. Koncept jest rozwiązaniem wielu współczesnych problemów handlu detalicznego
Adam Manikowski, wiceprezes Grupy Żabka, dyrektor zarządzający Żabka Polska (fot. materiały prasowe)

Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabka Polska, wiceprezes zarządu Grupy Żabka: -Żabka Non Stop jest rozwiązaniem wielu problemów, z którymi zmaga się dzisiaj handel, np. koszty personelu, które ogranicza możliwość otwarcia sklepu do późniejszych godzin. Widzimy duży segment klientów, a także określone miejsca, gdzie występuje oczekiwanie dostępności sklepu przez całą dobę. Żabka Non Stop wypełnia tę potrzebę, dlatego uważam, że to prawdziwa rewolucja na rynku.

Jak zmieniły rynek detaliczny dwa nowe koncepty, które Żabka wprowadziła jesienią ub. roku? Mam na myśli koncepty Non Stop i Drive?

Powstanie Żabki Drive i Żabki Non Stop...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.09.2024 / 18:43
StoryEditor
Mateusz Morawiecki zachęca do... skorzystania z paczkomatów InPostu. Chodzi o ważny cel!
Mateusz Morawiecki przed automatem paczkowym InPostu (źródło: X)

Były premier Mateusz Morawiecki nagrał krótki filmik, w którym zachęca rodaków do wysłania za pośrednictwem paczkomatu InPostu wsparcia dla osób, które ucierpiały na skutek powodzi. Wiceprezes Prawa i Sprawiedliwości chwali także firmę Rafała Brzoski za płacenie podatków w Polsce.

"Chyba każdy z nas zna paczkomaty InPostu. Wielu z nas korzysta z nich na co dzień, a teraz te paczkomaty pozwalają nieść pomoc powodzianom" - mówi Mateusz Morawiecki na nagra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. wrzesień 2024 02:57