29.07.2019 / 15:02
StoryEditor

Grupa Chorten zarzuca sieć na Warszawę. Ma tu już blisko 100 sklepów. W planach kolejne otwarcia

Nowy sklep w ramach Grupy Chorten Mazowsze został otwarty 27 lipca w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na warszawskiej Białołęce otwarto sklep pod szyldem Grupa Chorten Mazowsze. Placówka mieści się na nowym osiedlu mieszkaniowym. Łącznie w stolicy działa już blisko 100 sklepów zrzeszonych w tej sieci. Grupa jest otwarta na współpracę z niezależnymi detalistami i zapowiada nowe otwarcia.

Liczba sklepów w Grupie Chorten Mazowsze zbliża się do 290 placówek handlowych, zaś całą Polską Grupę Sklepów Spożywczych Chorten tworzy ponad 1650 punktów polskich detalistów. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.06.2025 / 10:26
StoryEditor
Douglas otwiera 160. perfumerię w Polsce. Zaoferuje szeroką gamę usług dodatkowych
Perfumeria Douglas (fot. Douglas)

W sobotę 6 czerwca wystartuje 160. perfumeria sieci Douglas w Polsce. Uruchomiona zostanie w Galerii Olimp w Lublinie.

Placówka ma 250 mkw. i jest piątym obiektem sieci w mieście. Perfumeria została zaprojektowana zgodnie z nowym konceptem premium beauty store – miejscem, które łączy wysokiej ja...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.06.2025 / 14:33
StoryEditor
Sieć Kaprys podbija Dolny Śląsk. Kto stoi za tą siecią i jakie ma plany? [NASZ NEWS]
Dawid Włodek, od 15 lat rozwija sieci sklepów spożywczych Kaprys (fot. Kaprys Polski Sklep)

Dawid Włodek, syn założycieli piekarni Włodek, od piętnastu lat prowadzi sieć sklepów spożywczych Kaprys. W ostatnim roku jej ekspansja przyspieszyła. Sprawdziliśmy, co dodało Kaprysowi skrzydeł i jak Dawid Włodek ma zamiar rozwijać swoją sieć.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Kto i kiedy założył sieć Kaprys?
  • Ile sklepów liczy sieć Kaprys?
  • Czy Kaprys rozwija się we franczyzie?
  • Jak wyglądają plany rozwoju sieci Kaprys?
  • W co inwestuje spółka Kaprys Polski Sklep?

Pierwszy sklep pod szyldem sieć Kaprys został otwarty w 2010 r. w Dzierżoniowie (woj. dolnośląskie). Jego pomysłodawca i założyciel Dawid Włodek kończył wtedy studia i podobnie jak rodzice, postanowił spróbować sił w biznesie. Wybrał jednak nieco inną ścieżkę.

- Mama i tata od 1992 roku prowadza rodzinną piekarnię Włodek (znajduje się ona w miejscowości Uciechów koło Dzierżoniowa). Od najmłodszych lat obserwowałem rozwój firmy, a następnie w nim uczestniczyłem. Pod koniec studiów zdecydowałem się pójść swoją drogą i otworzyłem pierwszy sklep - relacjonuje portalowi wiadomoscihandlowe.pl Dawid Włodek. 

Ile sklepów ma sieć Kaprys?

Aktualnie założona przez niego sieć detaliczna, którą zarządza spółka Kaprys Polski Sklep, liczy 23 sklepy. Są to placówki o mające od 60 do 400 mkw. powierzchni handlowej. Jednak dominują wśród nich te o powierzchni 200-300 metrów.

Początkowo mniejsze sklepy działały pod szyldem Kaprysek, a większe pod szyldem Kaprys, ale ten podział odchodzi w przeszłość. Około pięciu lat temu firma zdecydowała się ujednolicić nazwy placówek i uznała, że jedyną używaną będzie Kaprys, ponieważ ułatwia to sieci komunikacje z klientami i budowanie powtarzalnego branding. Część placówki funkcjonujących wcześniej pod szyldem już działa pod logo Kaprys, a ostatnie, które nie przeszły rebrandingu, zmienią szyld po zaplanowanych w nich remontach. 

Gdzie otwarcia kolejnych sklepów sieci Kaprys?

Jak ustalił portal wiadomoscihandlowe.pl jeszcze w czerwcu sieć Kaprys otworzy sklep nr 24. Będzie się on znajdował we wsi Pszenno (powiat dzierżoniowski, woj. dolnośląskie). Założyciel sieci zdradził nam, że trwają negocjacje dotyczące przejęcia kolejnych lokalizacji.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 00:54