05.05.2022 / 11:27
StoryEditor

Handel wkracza do metawersum. Przegląd najciekawszych projektów [DLA SUBSKRYBENTÓW]

Pierwszy wirtualny market sieci Kaufland uruchomiony w grze komputerowej, kupno cyfrowej "działki" przez Carrefoura, rekrutacja future tech experience managera przez CCC... Redakcja portalu wiadomoscihandlowe.pl przyjrzała się najciekawszym projektom związanym z metawersum, wdrażanym przez firmy z branży handlowej.

Meta

Nowa nazwa spółki będącej właścicielem Facebooka to czytelny sygnał, co jest w tej chwili priorytetem dla firmy. "Chcę, byśmy z czasem byli postrzegani jako firma związana...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.08.2025 / 10:22
StoryEditor
Dawne sklepy Tesco ciążą Netto. Jednak dyskonter zapowiada przyspieszenie rozwoju sieci
Netto 4.0 w Grodzisku Mazowieckim (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Firma Netto Indygo zanotowała w zeszłym roku stratę netto na poziomie niemal 149 mln zł. To ponad dwa razy mniej niż w 2023 roku. Zysk zmniejszyła również druga spółka Netto w Polsce. Jednocześnie operator sieci ponad 650 dyskontów planuje przyspieszenie rozwoju w naszym kraju.

Netto Indygo to spółka, do której należało ponad 300 sklepów przejęte w 2021 od Tesco, obecnie funkcjonuje ich ok. 250. W 2024 roku Netto Indygo zanotowało znaczny spadek przych...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.08.2025 / 15:08
StoryEditor
Frisco testuje nową funkcję opartą na AI. Na rynku e-grocery to może być gamechanger
Frisco rozpoczęło kolejną fazę testów autorskiego narzędzia opartego na sztucznej inteligencji

Frisco, należący do Grupy Eurocash lider rynku e-grocery w Polsce, rozpoczął kolejną fazę testów autorskiego narzędzia opartego na sztucznej inteligencji, które łączy planowanie posiłków z automatyzacją zakupów. To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla Frisco kolejny krok do personalizacji doświadczeń zakupowych klientów.

Z artykułu dowiesz się:

  • Automatyczne i spersonalizowane zakupy w kilku kliknięciach
  • Gen AI we Frisco: korzyści dla konsumenta i dla środowiska
  • Co oferuje Frisco.pl?
...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. sierpień 2025 14:04