18.11.2019 / 10:01
StoryEditor

Hipermarkety Tesco po zmianach. Czy sieć przekona Polaków do częstszych zakupów? [GALERIA]

Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Dawniej hipermarket, teraz hipermarket kompaktowy Tesco na Kabatach w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Dawniej hipermarket, teraz hipermarket kompaktowy Tesco na Kabatach w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Dawniej hipermarket, teraz hipermarket kompaktowy Tesco na Kabatach w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Ograniczanie asortymentu, zmniejszanie powierzchni, zachęcanie klientów do częstszych i szybkich zakupów - to zmiany wprowadzane przez Tesco w Polsce. Restrukturyzująca swój biznes sieć dostosowuje hipermarkety do formatu hipermarketu kompaktowego, tnąc je do "jedynie" 3 tys. mkw. powierzchni handlowej. Jak sklepy wyglądają po zmianach?

Hipermarket Tesco na warszawskich Kabatach odwiedziliśmy w piątek przed długim weekendem listopadowym. To dzień, w który Polacy robili zakupy na zapas, by starczyły na kilka dni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2025 / 11:37
StoryEditor
Kurierem czy do paczkomatu? Rakietą! Chińczycy testują supernowoczesny sposób dostaw
Chiny testują dostawy produktów rakietami (fot. Pixabay)

Jak donosi portal chinadaily.com.cn, firma Sepoch z Pekinu przeprowadziła udany test transportu paczek rakietą. Lot odbył się na południu Chin. Udało się przetransportować ponad 20 kg towaru. W przyszłości paczki do Europy mogą w ten sposób docierać raptem w kilka minut.

Paczki pochodziły z platformy Taobao, jednej z największych platform e-commerce w Chinach, należącej do Alibaby. Do transportu wykorzystano rakietę wielorazowego użytku o długo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.06.2025 / 12:32
StoryEditor
Żabka Polska ogłasza ważne zmiany w strukturze menedżerskiej. Adam Manikowski obejmuje ważne stanowisko. Są też inne awanse
Adam Manikowski, Żabka Polska (mat. prasowe)

Grupa Żabka ogłasza, że 1 czerwca 2025 roku Adam Manikowski objął funkcję Chief Executive Officer (CEO) jednostki biznesowej Żabka Polska. Jak podaje spółka, jego nowa rola jest wyrazem uznania dla skali i wpływu prowadzonego przez niego obszaru biznesowego oraz jego kluczowego znaczenia dla całej Grupy Żabka. Zmiany te nie wpływają na skład zarządu spółki z ograniczoną odpowiedzialnością Żabka Polska, na którego czele stoi Tomasz Suchański jako prezes.

– Zmiany, które dziś ogłaszamy, są kolejnym krokiem w ramach konsekwentnie rozwijanej strategii budowy silnego i dojrzałego zespołu menedżerskiego w Żabka Polska. To e...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 23:31