23.08.2018 / 16:00
StoryEditor

Inmedio Trendy - nowy koncept łączy salon prasowy ze sklepem alkoholowym [GALERIA]

()
()
()
Inmedio Trendy - połączenie salonu prasowego ze sklepem alkoholowym - 1
()
Inmedio Trendy - połączenie salonu prasowego ze sklepem alkoholowym - 2
()
Inmedio Trendy - połączenie salonu prasowego ze sklepem alkoholowym - 3
()
()
()
()
Lagardere Travel Retail i Grupa Eurocash rozpoczynają ekspansję nowego szyldu handlowego o nazwie Inmedio Trendy - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Trwający przez rok pilotaż projektu zakończył się sukcesem i skłonił partnerów do decyzji o przejściu do etapu rozwoju konceptu.

Inmedio Trendy to format łączący salonik prasowy ze sklepem alkoholowym. Pod tą marką działa obecnie pięć sklepów, ale wkrótce liczba ta wzrośnie. - Koncept pomyślnie zakończył ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.10.2025 / 17:07
StoryEditor
Ile Polacy płacą za kawę? Ceny są bezlitosne, w ciągu trzech lat urosły o ponad jedną piątą
Kawiarnia White Bear Coffee (fot. Materiały Prasowe)

Ogólnopolskie badanie przygotowane przez portal Przyjaciele Kawy pokazuje, że ceny kawy w kawiarniach są zróżnicowane w zależności od miasta. Wszędzie mocno rośnie jednak cena kaw zawierających mleko.

Twórcy badania przeanalizowali ceny espresso, cappuccino i latte podawanych w kartach menu ponad dwóch tysięcy kawiarni z całego kraju. Porównano ceny w poszczególnych regio...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.10.2025 / 14:19
StoryEditor
Hipermarkety walczą o klientów loteriami. Auchan, Carrefour i Kaufland rozdają miliony w nagrodach
Natychmiastowa wygrana. Loteria Auchan Szczęściobranie daje szansę na wygranie sprzętu AGD, produktów spożywczych premium czy bony zakupowe. Raz w tygodniu odbywa się losowanie nagrody głównej – samochodu Toyota

Auchan, Carrefour i Kaufland uruchamiają ogólnopolskie loterie z nagrodami. Sieci hiper- i supermarketów marketów próbują ściągnąć do swoich sklepów klientów odpływających do dyskontów, które wabią ich mocnymi promocjami. Należy jednak zaznaczyć, że trzej operatorzy nie konkurują jedynie z Biedronką, Lidlem, Netto czy Aldim, ale także - ze względu na realizowane misje - ze sobą na wzajem.

Loterie w hipermarketach – nowa broń w walce o klientów

Trzy największe sieci hipermarketów w Polsce – Auchan, Carrefour i Kaufland – niemal jednocześnie uruchomiły loterie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. październik 2025 14:25