09.12.2019 / 10:29
StoryEditor

Jacek Palec, prezes zarządu Frisco.pl: Rynek e-grocery w Warszawie urośnie nawet do 400 mln zł w 2023 r. [WYWIAD]

Jacek Palec, prezes zarządu Frisco.pl. (Frisco.pl)
- Stabilne wzrosty jakie mieliśmy do tej pory, czyli 15-20 proc. przyśpieszą. Obserwuję nasze pomysły oraz nowych graczy pojawiających się na rynku. I choć problemy kolejnych e-sklepów mogą być dużym rozczarowaniem dla klientów, to finalnie prędzej zmienią markę niż sposób robienia zakupów – mówi dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Jacek Palec, prezes zarządu Frisco.pl.

W 2018 roku Frisco.pl miało ponad 100 mln przychodu, co stanowiło ponad 30-proc. wzrost rok do roku. Czy patrząc na pierwsze trzy kwartały 2019 roku jesteście w stanie mocno zwi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
12.12.2025 / 17:21
StoryEditor
Eurocash wskazuje na przewagi rynkowe lokalnych sklepów franczyzowych. Jakie ma argumenty?

Jak wynika z danych pochodzących z najnowszej strategii Grupy Eurocash, mniejsze formaty lokalne, zrzeszone w systemach franczyzowych, mają istotne przewagi rynkowe, co powoduje, że choć liczba sklepów niezależnych systematycznie spada, to jednocześnie rośnie liczba sklepów franczyzowych grupy oraz ich sprzedaż LfL.

Jak czytamy w najnowszej strategii Grupy Eurocash, wraz ze wzrostem gotowości kupujących do płacenia więcej i zmniejszaniem się koszyków, wartość jest definiowana przez jakość, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.12.2025 / 20:53
StoryEditor
Dino wjeżdża na rynek ze stacjami Dino Oil. Tanie paliwo dla wszystkich!?
Testowy stacja paliw dla ciężarówek Dino Oil działa już od 2023 roku przy bazie transportowej w miejscowości Łobez

Dino, jedna z najszybciej rosnących sieci supermarketów w Polsce, zaczyna przesuwać swoje granice swojego biznesu poza handel spożywczy. Po latach przygotowań i formalnych kroków spółka sygnalizuje wejście w sektor paliwowy pod własnym szyldem Dino Oil. Już dziś działa testowa stacja przy centrum dystrybucyjnym, a zastrzeżenie znaku i rozszerzenie koncesji wskazują, że to dopiero początek.

Jak Dino przygotowuje się do sprzedaży paliw?

Na stronie spółki Dino Polska pojawił się informacja, że firma buduje nowoczesną sieć stacji paliw, oferując stabilną pracę i ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. grudzień 2025 05:12