24.07.2022 / 18:12
StoryEditor

Kolejne sklepy sieci Carrefour otworzyły się w niedzielę jako kluby czytelnika [TYLKO U NAS]

”Czytelnia” w sklepie Carrefour Express w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
”Czytelnia” w sklepie Carrefour Express w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
”Czytelnia” w sklepie Carrefour Express w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Jeden z franczyzowych sklepów sieci Carrefour stworzył klub czytelnika (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
”Czytelnia” w sklepie Carrefour Express w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Jeden z franczyzowych sklepów sieci Carrefour stworzył klub czytelnika (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
”Czytelnia” w sklepie Carrefour Express w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Jeden z franczyzowych sklepów sieci Carrefour stworzył klub czytelnika (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
”Czytelnia” w sklepie Carrefour Express w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
”Czytelnia” w sklepie Carrefour Express w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
”Czytelnia” w sklepie Carrefour Express w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
”Czytelnia” w sklepie Carrefour Express w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Metoda "na klub czytelnika", pozwalająca otworzyć sklep w niedziele objęte (teoretycznie) zakazem handlu, zyskuje na popularności. Dopiero co informowaliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl o wdrożeniu tego pomysłu w jednym ze stołecznych sklepów Carrefour, a już kolejne placówki franczyzowe tego operatora zdecydowały się na analogiczny krok. A przecież franczyzobiorcy Carrefoura nie są pierwszymi przedsiębiorcami przekonanymi, że takie działania są zgodne z prawem.

Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, przynajmniej dwa kolejne warszawskie sklepy Carrefour Express uruchomiły kluby czytelnika i stworzyły na swojej sa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
21.11.2023 / 12:26
StoryEditor
Netto wyhamowało z ekspansją w Polsce. Sieć przesunęła większość otwarć na kolejne lata [TYLKO U NAS]
Na zdj. sklep sieci dyskontów Netto (fot. Alexa_Space/Shutterstock)
Netto pierwotnie zapowiadało otwarcie 25 sklepów w Polsce w tym roku, jednak jak dotąd uruchomiło tylko pojedyncze placówki. Towarzyszyły temu zamknięcia, po uwzględnieniu których dyskontowa sieć liczy w tej chwili w naszym kraju nawet mniej sklepów niż na koniec 2022 r. "Świadomie przesunęliśmy większość zaplanowanych otwarć na lata 2024-2025" - tłumaczy Netto.

Jeszcze pod koniec ubiegłego roku Hugo Mesquita, ówczesny dyrektor generalny Netto Polska, deklarował, że celem sieci na 2023 r. jest otwarcie 25 nowych sklepów i wyre...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
16.11.2023 / 12:16
StoryEditor
Trzy kluczowe strategie poruszania się po polskim krajobrazie e-commerce: wnioski z międzynarodowego szczytu Euromonitor 2023
25 października firma Euromonitor zorganizowała międzynarodowy szczyt Future Forward Summit - Warsaw: Exploring Trends with Euromonitor International. Partnerem wydarzenia były Wiadomości Handlowe. Prezentujemy wnioski ze szczytu, dotyczące polskiego krajobrazu e-commerce.

W Polsce, podobnie jak na całym świecie, handel elektroniczny stale się rozwija. Podczas gdy dwa lata temu na tę ewolucję wpływała przede wszystkim pandemia, dziś kształtuje ją ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
30. listopad 2023 20:54