23.05.2018 / 11:25
StoryEditor

Lidl: Nie zrezygnujemy ze współpracy z dostawcą bez prawomocnego zakończenia postępowania

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)
- Firma Lidl nie zmieniła zasad współpracy z dostawcą i nie zamierza tego robić, dopóki nie zakończy się postępowanie w jego sprawie - pisze w komentarzu wysłanym redakcji wiadomoscihandlowe.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Communication Manager, odnosząc się do współpracy z Jędrzejem C., dostawcą warzyw do Lidla.

To odpowiedź na pytania wysłane przez nas do Lidla 21 maja. Pytaliśmy wówczas o zakres współpracy między Lidlem a Jędrzejem C., właścicielem gospodarstwa, wobec którego toczy si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.10.2025 / 12:39
StoryEditor
Mex Polska debiutuje z Barrio Latino i przekracza granicę 60 lokali
Mex Polska debiutuje z konceptem baru Barrio Latino

Grupa Mex Polska, notowana na GPW spółka z rynku gastronomicznego, przekroczyła 60 lokali i otworzyła nowy koktajl bar Barrio Latino w krakowskim Pasażu Bielaka. Autorski format inspirowany Ameryką Południową odpowiada na trendy Generacji Z i stanowi ważny krok w strategii rozwoju i skalowania portfolio.

Barrio Latino – nowy format w portfolio Mex Polska

Grupa Mex Polska S.A., notowana na Głównym Rynku GPW w Warszawie, konsekwentnie realizuje strategię dywersyfikacji port...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.10.2025 / 10:46
StoryEditor
Polska sieć błyskawicznie rośnie w Ukrainie. Otwiera sklepy nawet blisko frontu
Sklep Sinsay w ukraińskim Lwowie (fot. AS project/Shutterstock)

Należąca do polskiego odzieżowego giganta LPP sieć Sinsay ma już 330 sklepów w Ukrainie. W ciągu czterech lat zwiększyła liczbę placówek handlowych w tym kraju aż dziesięciokrotnie.

Ukraiński serwis Liga.net przypomina, że jeszcze w 2021 r. Sinsay w Ukrainie prowadził jedynie 33 sklepy. Marka obecna jest na tym rynku od ponad dekady - rozpoczęła eksp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. październik 2025 14:48