21.10.2020 / 09:45
StoryEditor

Michał Sadecki, prezes PGS: Konsultacje polityków z przedsiębiorcami zwykle są pozorowane

Michał Sadecki, prezes PGS (fot. WH)
Głównym problemem relacji pomiędzy polityką i biznesem jest brak odpowiedniej komunikacji. To powoduje, że strony nie do końca rozumieją swoje cele. W ostatnich latach mieliśmy wiele przykładów na to, że uchwały i inne akty prawne podejmowane centralnie w Warszawie, były przyjmowane bez konsultacji z interesariuszami – powiedział Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów (PGS) na Retail & FMCG Congress 2020.

Michał Sadecki zaznaczył, że nie ma na myśli pozorowanych konsultacji, na które każdy z prezesów dużych firm handlowych dostawał wielokrotnie zaproszenie, odbywających się w ram...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27.11.2023 / 16:20
StoryEditor
Super-Pharm uruchomił strefę shop in shop. W doborze produktów pomaga sztuczna inteligencja
<p>Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>

Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
<p>Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>

Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
<p>Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>

Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
<p>Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>

Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl/mg
<p>Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>
<p>Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>
<p>Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>
<p>Strefa Cannabotech w drogerii Super-Pharm w Galerii Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)</p>
Super-Pharm utworzył strefy z kosmetykami opartymi na oleju CBD i wyciągach z grzybów w koncepcie shop-in-shop. Sieć drogerii jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce kosmetyków izraelskiej marki Cannabotech, w której ma też udziały.

W ramach marki Cannabotech Super-Pharm oferuje około 30 produktów dostępnych online i na stoiskach w drogeriach, których liczbę sieć systematycznie powiększa. Wyodrębnione stref...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
17.11.2023 / 16:23
StoryEditor
Największy konkurent Rossmanna, sieć drogerii DM notuje mocny wzrost sprzedaży
Niemiecka sieć drogerii DM wygenerowała w roku finansowym 2022/23 (do 30 września) sprzedaż na poziomie 15,9 mld euro. To oznacza, że w całej Europie grupa z Karlsruhe zwiększyła obroty o 17,1 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim.

W samych Niemczech sprzedaż drogerii DM  wzrosła o 14,8 procent, do około 11,4 mld euro. Firma zapowiada, że w tym roku finansowym w Niemczech zostanie otwartych 40 nowych plac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
29. listopad 2023 07:22