29.11.2018 / 13:56
StoryEditor

Franczyza w segmencie produktów premium nabiera rozpędu

(fot. materiały prasowe)
Spółka Emporio Lui Dystrybucja S.A. działająca w ramach grupy IPS Holding rozpoczęła budowę specjalistycznej franczyzowej sieci stoisk i sklepów oferujących produkty spożywcze marki premium. W planach firmy jest budowa sieci na terenie całego kraju i osiągnięcie minimum 100 punktów handlowych w okresie do 36 miesięcy – dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl.

W listopadzie pod szyldem Emporio Lui zostały otwarte dwa pierwsze punkty sprzedaży – w Gdyni w Centrum Riviera i Wrocławiu w CH Borek. Jeden z nich należy do franczyzobiorcy, d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
05.09.2023 / 07:44
StoryEditor

Zakaz sprzedaży energetyków dzieciom i młodzieży od 1 września czy od 1 stycznia? Zamieszanie wśród detalistów, a wystarczy zajrzeć do ustawy

Do końca roku dzieci wciąż mogą kupować napoje energetyczne/zdjęcie ilustracyjne (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
W internecie aż roi się od nieprawdziwych lub co najmniej nieprecyzyjnych informacji na temat zakazu sprzedaży tzw. energetyków dzieciom i młodzieży. Nic dziwnego, że niektórzy przedsiębiorcy, pracownicy sklepów oraz klienci pogubili się w temacie i nie wiedzą, kiedy i w jakim zakresie zakaz wchodzi w życie. Na portalu wiadomoscihandlowe.pl prostujemy błędy powielane w sieci.

Małe dziecko przekonane, że od początku roku szkolnego 2023/2024 nie może już kupić energetyka. Pracownik sklepu pytający na forum, czy system kasowy aby na pewno wyświe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
08.09.2023 / 13:56
StoryEditor

Refood uruchomił zakład w Mszczonowie. Ma przetwarzać około 80 ton odpadów spożywczych

Zakład Refood w Mszczonowie (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Spółka Refood należąca do Grupy Saria uruchomiła w Mszczonowie pod Warszawą zakład przetwarzania odpadów spożywczych. Produkowana tam biomasa ma trafiać do biogazowni, które podpisały umowy z firmą.

Zakład to dwa budynki postawione na działce o powierzchni około 3 ha. Jeden z nich wybudowany został pod działalność administracyjną i logistykę, a drugi to przetwórnia odpadów,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
18. wrzesień 2023 21:06