09.11.2017 / 08:24
StoryEditor

OFZ otworzyła pierwszy w Polsce ekologiczny market - Organic [GALERIA ZDJĘĆ]

Organic Market - największy w Polsce market ekologiczny połączony z ekologicznym Bistro - 1
Organic Market - największy w Polsce market ekologiczny połączony z ekologicznym Bistro - 1
Organic Market - największy w Polsce market ekologiczny połączony z ekologicznym Bistro - 1
Organic Market - największy w Polsce market ekologiczny połączony z ekologicznym Bistro - 2
Organic Market - największy w Polsce market ekologiczny połączony z ekologicznym Bistro - 1
Organic Market - największy w Polsce market ekologiczny połączony z ekologicznym Bistro - 3
Organic Market - największy w Polsce market ekologiczny połączony z ekologicznym Bistro - 1
Organic Market - największy w Polsce market ekologiczny połączony z ekologicznym Bistro - 4
Organic Market - największy w Polsce market ekologiczny połączony z ekologicznym Bistro - 1
Organic Market - największy w Polsce market ekologiczny połączony z ekologicznym Bistro - 1
Organic Market - największy w Polsce market ekologiczny połączony z ekologicznym Bistro - 1
Organic Market - największy w Polsce market ekologiczny połączony z ekologicznym Bistro - 1
8 listopada został otwarty największy w Polsce market ekologiczny - Organic - połączony z ekologicznym Bistro. Market sieci Organic Farma Zdrowia działa w centrum Warszawy, w Al. Jana Pawła II nr 22, róg ulicy Grzybowskiej - na parterze wieżowca Q22. Na blisko 500 metrach powierzchni, przez siedem dni w tygodniu, oferowanych jest kilka tysięcy ekologicznych produktów od ponad stu polskich producentów i od najlepszych, europejskich producentów znanych w branży ekologicznej marek.

Nowo otwarty market to przełom na ryku żywności ekologicznej w Polsce pod względem wielkości sklepu, skali oferty towarów zebranych w jednym miejscu, jak również jakości szczegó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.07.2025 / 12:27
StoryEditor
Tak Polacy płacą w sklepach za zakupy. Dominuje płatność kartą, ale...
(fot. Shutterstock)

Bezgotówkowe formy płatności stają się codziennością dla coraz większej liczby Polaków. Jak pokazują najnowsze dane Polasik Research przygotowane na zlecenie Fundacji Polska Bezgotówkowa, w 2024 roku aż 69 proc. transakcji w punktach handlowo-usługowych zrealizowano cyfrowo. Na podium najczęściej wybieranych metod płatności znalazły się: karty płatnicze (41 proc.), gotówka (31 proc.) oraz płatności mobilne NFC (18 proc.).

Z badania jasno wynika, że polski rynek płatności przechodzi dynamiczną transformację. Jeszcze w 2016 roku gotówka odpowiadała za 68 proc. transakcji, a w 2005 roku zaledwie 2 p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.07.2025 / 12:08
StoryEditor
Zmiana na szczycie Procter & Gamble. Shailesh Jejurikar będzie nowym CEO
Jejurikar Shailesh, nowy CEO Procter & Gamble (fot. materiały prasowe)

W jednej z największych globalnych firm sektora dóbr konsumpcyjnych następuje istotna zmiana kierownictwa. Procter & Gamble ogłosiło, kto przejmie stery od dotychczasowego prezesa. Co wiadomo o nowym CEO i jaką rolę zachowa jego poprzednik?

Procter & Gamble ogłosiło, że od 1 stycznia 2026 roku funkcję dyrektora generalnego obejmie Shailesh Jejurikar. Jednocześnie rada dyrektorów nominowała go do wyborów na członka ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 21:19