Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

04.11.2021 / 09:54
StoryEditor

Piotr Grauer, KPMG: Przejęcie CEDC przez Maspex może wprowadzić spore zamieszanie na rynku alkoholi

Piotr Grauer, dyrektor w grupie Deal Advisory w KPMG w Polsce (fot. mat.pras.)
Przejęcie CEDC przez Maspex stanowi kamień milowy w rozwoju tej grupy spożywczej. Jest to nie tylko „okrągła” dwudziesta akwizycja, ale też największe jak dotąd przejęcie ze strony firmy z Wadowic – komentuje dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Piotr Grauer, dyrektor w grupie Deal Advisory w firmie KPMG w Polsce.

Transakcja przejęcia CEDC podwaja skalę przychodów Grupy Maspex, choć należy pamiętać, że około dwóch trzecich obrotów CEDC stanowi podatek akcyzowy. – Przy okazji jest to też n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2024 / 18:25
StoryEditor
Połowa majówkowego budżetu na alkohol. Te dane mogą zastanawiać
Grill (fot. Shutterstock)
Wśród Polaków, którzy będą grillować w majówkę, 88,7 proc. planuje kupić alkohol. Ponad jedna piąta przeznaczy na tę kategorię ponad połowę swojego grillowego budżetu.

Prawie połowa (49,4 proc.) konsumentów planuje przeznaczyć na alkohol od 30 do 50 proc. wydatków grillowych w majówkę, jednak ponad 20 proc. chce wydać ponad połowę na różnego r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2024 / 12:23
StoryEditor
Którymi produktami opłaca się handlować w internecie? Te dane mogą zaskakiwać
W 2023 r. największą dynamikę sprzedaży spośród sklepów internetowych odnotowały te handlujące farmaceutykami, artykułami biurowymi oraz lustrami (fot. Shutterstock)
Farmaceutyki, akcesoria biurowe oraz lustra – z badania IdoSell wynika, że w 2023 r. największą dynamiką sprzedaży wykazały się sklepy internetowe, które oferowały produkty z tych trzech kategorii. Na czym jeszcze handlujący w sieci zarabiali więcej niż w mioninych latach, a co sprzedawało się gorzej?

Grupa IAI właściciel platformy IdoSell przeanalizowała sprzedaż w sklepach internetowych działających w oparciu o tę platformę.

Na jaki asortyment branie w sieci było n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. maj 2024 02:49