10.05.2016 / 07:34
StoryEditor

Piotr i Paweł drukuje w 3D. Pora na drukowaną żywność!

Drukarka 3D dostępna dla klientów radomskiego sklepu sieci Piotr i Paweł ((fot. Piotr i Paweł))
Drukarka 3D dostępna dla klientów radomskiego sklepu sieci Piotr i Paweł ((fot. Piotr i Paweł))
Drukarka 3D dostępna dla klientów radomskiego sklepu sieci Piotr i Paweł ((fot. Piotr i Paweł))
Piotr i Paweł drukuje w 3D. Pora na drukowaną żywność ()
Drukarka 3D dostępna dla klientów radomskiego sklepu sieci Piotr i Paweł ((fot. Piotr i Paweł))
Piotr i Paweł drukuje w 3D. Pora na drukowaną żywność ()
Drukarka 3D dostępna dla klientów radomskiego sklepu sieci Piotr i Paweł ((fot. Piotr i Paweł))
Piotr i Paweł drukuje w 3D. Pora na drukowaną żywność ()
Drukarka 3D dostępna dla klientów radomskiego sklepu sieci Piotr i Paweł ((fot. Piotr i Paweł))
Drukarka 3D dostępna dla klientów radomskiego sklepu sieci Piotr i Paweł ((fot. Piotr i Paweł))
Drukarka 3D dostępna dla klientów radomskiego sklepu sieci Piotr i Paweł ((fot. Piotr i Paweł))
Drukarka 3D dostępna dla klientów radomskiego sklepu sieci Piotr i Paweł ((fot. Piotr i Paweł))
Od nieco ponad dwóch tygodni w jednym z radomskich sklepów sieci Piotr i Paweł klienci skorzystać mogą z usługi drukowania w technologii 3D. Wedle naszej wiedzy, jest to pierwszy tego typu projekt uruchomiony w sklepie spożywczym w Polsce. Na drukowanie samej żywności musimy jednak jeszcze poczekać.

Polskie firmy należą do światowej czołówki w dostarczaniu i rozwijaniu technologii druku 3D, jednak na naszym rynku jak dotąd próżno było szukać zastosowania takich rozwiązań w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.07.2025 / 09:02
StoryEditor
Jak Labubu podbiła świat? Chińska zabawka zawładnęła rynkiem i mediami społecznościowymi

Z charakterystycznym uśmiechem i spiczastymi uszami, Labubu stało się jedną z najczęściej komentowanych i najchętniej kupowanych zabawek początku 2025 roku. Figurka, która rozpoczęła swoją popularność w Chinach, dziś jest globalnym fenomenem, który rozlał się po całym internecie i świecie mody. Jak wygląda prawdziwa skala tego trendu?

Zabawka zaprojektowana przez artystę z Hongkongu, Kasinga Lunga, i wyprodukowana przez firmę Pop Mart, stała się jednym z najbardziej rozpoznawalnych gadżetów kolekcjonerskich o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.07.2025 / 10:13
StoryEditor
ABW: Podpalenie dwóch składów budowlanych było czynem terrorystycznym. Kolumbijczyk działał na zlecenie rosyjskiego wywiadu
Kolumbijczyk podpalił składy budowlane na zlecenie rosyjskich służb

Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego informuje, że w następstwie rozpoznania działań o charakterze dywersyjnym, wymierzonych przeciwko Rzeczypospolitej Polskiej, 21 lipca br. w Pradze obywatelowi Kolumbii został ogłoszony kolejny zarzut popełnienia na terenie Polski czynu o charakterze terrorystycznym. Chodzi o podpalenie dwóch składów budowlanych, mieszczących się w województwie mazowieckim.

Jak podaje ABW, podejrzany częściowo przyznał się do winy i złożył wyjaśnienia, które aktualnie są weryfikowane. Za czyny popełnione w Polsce grozi mu kara od 10 lat pozbawieni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. sierpień 2025 06:30