10.05.2016 / 07:34
StoryEditor

Piotr i Paweł drukuje w 3D. Pora na drukowaną żywność!

Drukarka 3D dostępna dla klientów radomskiego sklepu sieci Piotr i Paweł ((fot. Piotr i Paweł))
Drukarka 3D dostępna dla klientów radomskiego sklepu sieci Piotr i Paweł ((fot. Piotr i Paweł))
Drukarka 3D dostępna dla klientów radomskiego sklepu sieci Piotr i Paweł ((fot. Piotr i Paweł))
Piotr i Paweł drukuje w 3D. Pora na drukowaną żywność ()
Drukarka 3D dostępna dla klientów radomskiego sklepu sieci Piotr i Paweł ((fot. Piotr i Paweł))
Piotr i Paweł drukuje w 3D. Pora na drukowaną żywność ()
Drukarka 3D dostępna dla klientów radomskiego sklepu sieci Piotr i Paweł ((fot. Piotr i Paweł))
Piotr i Paweł drukuje w 3D. Pora na drukowaną żywność ()
Drukarka 3D dostępna dla klientów radomskiego sklepu sieci Piotr i Paweł ((fot. Piotr i Paweł))
Drukarka 3D dostępna dla klientów radomskiego sklepu sieci Piotr i Paweł ((fot. Piotr i Paweł))
Drukarka 3D dostępna dla klientów radomskiego sklepu sieci Piotr i Paweł ((fot. Piotr i Paweł))
Drukarka 3D dostępna dla klientów radomskiego sklepu sieci Piotr i Paweł ((fot. Piotr i Paweł))
Od nieco ponad dwóch tygodni w jednym z radomskich sklepów sieci Piotr i Paweł klienci skorzystać mogą z usługi drukowania w technologii 3D. Wedle naszej wiedzy, jest to pierwszy tego typu projekt uruchomiony w sklepie spożywczym w Polsce. Na drukowanie samej żywności musimy jednak jeszcze poczekać.

Polskie firmy należą do światowej czołówki w dostarczaniu i rozwijaniu technologii druku 3D, jednak na naszym rynku jak dotąd próżno było szukać zastosowania takich rozwiązań w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.10.2025 / 19:02
StoryEditor
Henryk Kania "odwraca kota ogonem" – 8 mln zł poręczenia to "haracz za sprawiedliwość"?

Henryk Kania, były szef Zakładów Mięsnych Kania, przebywający w Argentynie i poszukiwany listem gończym, walczy o powrót do kraju. Sąd Okręgowy w Katowicach przychylił się do jego wniosku o list żelazny, ale uzależnił jego wydanie od wpłaty astronomicznej kwoty 8 mln zł poręczenia. Przedsiębiorca zapowiada odwołanie, twierdząc, że poręczenie jest "zaporowe" i ma na celu uniemożliwienie mu obrony.

image

Henryk Kania: Biedronka gra o zysk kosztem przedsiębiorców [WYWIAD]

...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2025 / 11:08
StoryEditor
Pepco Group nie zdobędzie 2 mld zł. Pierwsza emisja na polskim rynku obligacji będzie warta o wiele mniej
Pepco Group planuje pierwszą emisję obligacji w Polsce o wartości setek mln zł (fot. Solarisys/Shutterstock)

Pepco Group ogłosiła plany przeprowadzenia swojej pierwszej emisji obligacji w Polsce. Inwestorzy kwalifikowani będą mogli nabyć papiery dłużne o łącznej wartości do 600 mln zł. Na co spółka przeznaczy środki z emisji i jak będzie wyglądała jej struktura?

Pepco Group N.V. poinformowała, że jej w pełni zależna spółka PEU (FIN) plc zamierza przeprowadzić pierwszą emisję obligacji w ramach programu emisji ustanowionego 2 paździer...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. listopad 2025 12:31