20.11.2017 / 13:01
StoryEditor

Promo Market - rusza nowa sieć hard dyskontów. Jest taniej niż w Biedronce czy Lidlu [GALERIA]

W połowie października w Piotrkowie Trybunalskim otwarty został pierwszy w Polsce sklep Promo Market. To nowa sieć rozwijana przez firmę Big Brands Group, importera i eksportera żywności. Koncept placówki jest bardzo nietypowy - Promo Market ma być połączeniem hard dyskontu z hurtownią cash&carry. Początkowo powstawać ma ok. 10 takich sklepów rocznie.

Pierwsza placówka nowej sieci - odwiedzona przez naszą redakcję jeszcze przed oficjalnym otwarciem - ruszyła w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Sikorskiego, w miejscu, gdzie do ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.10.2025 / 17:03
StoryEditor
Dania gotowe szykują się na wojnę! Trendy związane z militaryzacją i budową zapasów będą zmieniać rynek
Każde danie gotowe przygotowywane dla sieci Żabka przechodzi skrupulatną kontrolę m.in. wagową (fot. mat.pras.)

Rynek dań gotowych będzie się nadal dynamicznie rozwijał, a przyczynią się do tego nie tylko trendy związane z wygodą i szybkością przygotowania, ale także kwestie związane z zagrożeniami militarnymi i cywilizacyjnymi, które motywują klientów do budowania zapasów, a tym samym poczucia bezpieczeństwa. Dania gotowe z dłuższym okresem przydatności będą ważnym elementem tworzenia domowych spiżarni.

Rynek dań gotowych w Polsce, warty w 2024 roku około 3,5 mld zł, staje w obliczu rewolucji napędzanej globalną niestabilnością, nowymi nawykami konsumpcyjnymi oraz rosnącą potrz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.10.2025 / 16:48
StoryEditor
Co kształtuje polski e-commerce? Chińczycy, marketplace’y i pokolenie Z rozdają karty. Krajowe platformy będą w odwrocie
Co kształtuje polski e-commerce? (fot. Adobestock)

Analiza firmy badawczej PMR Market Experts by Hume’s wynika, że w obecnym roku największymi trendami na polskim rynku e-commerce są rosnąca rola chińskich platform, transformacja modeli sprzedaży w stronę marketplace’ów oraz coraz większy wpływ pokolenia Z na zakupy online. Kanał cross-border już w 2025 roku przekroczy 7 proc. wartości rynku e-commerce w Polsce, a do 2030 roku jego udział może sięgnąć ponad 12 proc.

Jeszcze w 2024 roku sprzedaż transgraniczna odpowiadała za niespełna 7 proc. wartości polskiego rynku e-commerce. W tym roku tempo wzrostu tego segmentu wyraźnie przyspiesza, gł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. październik 2025 23:14