21.12.2017 / 10:30
StoryEditor

Ranking najdroższych sieci, który budzi kontrowersje

(fot. materiały prasowe)
Ranking cen przedświątecznych artykułów w sieci handlowych opublikowany we wtorkowym Dzienniku Gazecie Prawnej wzbudził wielkie kontrowersje na rynku. Do redakcji Wiadomości Handlowych dotarły liczne prośby skierowane od przedstawicieli sieci handlowych, by wyjaśnić problematyczne kwestie.

"Choć sklepy zapowiadały, że nie podniosą cen żywności na święta, to ostatecznie w większości przypadków poszły one w górę" - brzmi lead artykułu opublikowanego przez Dziennik G...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.07.2024 / 12:51
StoryEditor
Wzmacniając pozycję marek własnych, Biedronka będzie sięgać po narzędzia wykorzystywane przez twórców topowych brandów producenckich – zapowiada Justyna Szymani [WIDEO]
Justyna Szymani, dyrektorka działu rozwoju i kontroli marki własnej w sieci Bedronka (fot. Wiadomości Handlowe)
Rynek marki własnej w Polsce będzie rósł głównie dzięki temu, że polscy konsumenci są bardzo racjonalni i potrafią ocenić realną wartość produktu. Justyna Szymani, dyrektorka działu rozwoju jakości i kontroli marki własnej w tej sieci podczas kongresu Retail Trends, opowiedziała nam o narzędziach, które Biedronka wykorzystuje tworząc jej portfolio.

Mówiąc o zaletach marek własnych Biedronki, Justyna Szymani wskazała na to, że – w odróżnieniu od wielu tzw. A brands – są one tworzone pod potrzeby lokalnych konsumentów, a ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2024 / 16:27
StoryEditor
Nakrętki przymocowane do butelek - od 1 lipca to obowiązek. Po co to rozwiązanie?
Nakrętki w butelkach muszą być przytwierdzone na stałe (fot. Shutterstock)
1 lipca weszły w życie zapisy unijnej dyrektywy SUP, które nakładają na producentów obowiązek mocowania nakrętek do butelek. Temat zdołał już wywołać wiele kontrowersji.

Choć producenci i detaliści do zmian przygotowywali się już od dawna, formalnie od dziś obowiązują zapisy dyrektywy Single Use Plastic, które stanowią, że korek musi być na stał...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. lipiec 2024 03:06