25.05.2018 / 11:59
StoryEditor

Shell przeprowadza transformację stacji w Polsce. Jak wyglądają zmiany? [ZDJĘCIA]

(materiały własne)
(materiały własne)
(materiały własne)
Deli by Shell. Tak zmieniają się wnętrza stacji (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
(materiały własne)
Deli by Shell. Tak zmieniają się wnętrza stacjiDeli by Shell. Tak zmieniają się wnętrza stacji (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
(materiały własne)
Deli by Shell. Tak zmieniają się wnętrza stacji (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
(materiały własne)
(materiały własne)
(materiały własne)
(materiały własne)
7 maja br. na polskim rynku oficjalnie zadebiutowała marka Deli by Shell. Brand ma zastąpić już funkcjonujący koncept Deli2go. Redakcja wiadomoscihandlowe.pl sprawdziła, jak zmienią się stacje paliw należące do petrochemicznego giganta. Patrząc na tempo zmian, remodeling stacji powinien zakończyć się w ciągu najbliższych 2 lat.

Stacja benzynowa Shell na stacji MOP Niesułków przy autostradzie A2 przeszła już częściowy rebranding. Choć w obiekcie znajdziemy już nowy asortyment spod marki Deli by Shell, w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.06.2025 / 01:06
StoryEditor
Sprzedaż seks-gadżetów w Polsce mocno rośnie. Jak Polacy kupują produkty erotyczne?
Polacy kupują gadżety erotyczne z szybką dostawą (fot. Envato Elements)

Choć drugi kwartał 2025 roku jeszcze się nie zakończył, liczba zamówień tych gadżetów w aplikacji Glovo jest już o 20 proc. większa niż w całym drugim kwartale 2024 roku. Po jakie produkty konsumenci sięgają najczęściej?

Podczas badania SW Research przeprowadzonego na zlecenie Glovo w 2023 roku 60 proc. Polaków przyznało, że gadżety erotyczne pozytywnie wpływają na życie seksualne, a 43% proc.r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.06.2025 / 11:17
StoryEditor
Lidl deklasuje Biedronkę i Dino w tym RANKINGU. Dlaczego Żabka jest na szarym końcu?
Lidl deklasuje Biedronkę i Dino w tym RANKINGU. Żabka na szarym końcu (fot. Shutterstock)

Lidl zostawia w tyle w tym największe sieci handlowe w Polsce, w tym Żabkę, Biedronkę i Dino. BizRaport podsumował średnie dzienne obroty jakie generuje pojedyńczy sklep danej sieci. Co wynika z tego zestawienia?

Lidl, Biedronka, Dino, Zabka - jaką sprzedaż na sklep generują te sieci?

W analizie opublikowanej BizRaport, zestawiono śerdnie dzienne obroty największych sieci detal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 14:48