03.06.2020 / 16:58
StoryEditor

Sieci dyskontów Action, Tedi i Dealz zyskają na koronakryzysie i problemach centrów handlowych

(Dealz Polska)
Nadchodzący kryzys dla dyskontów niespożywczych takich jak np. sieci Pepco, Action, Tedi czy Dealz, może być dużą szansą. – W okresie kryzysu konsumenci w pierwszej kolejności redukują wydatki na artykuły nieżywnościowe. Oferta przemysłowa sieci dyskontowych, w tym ich marki własne w tej sytuacji mogą spotkać się ze zwiększonym zainteresowaniem – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Bartosz Bolecki, Retail Business Unit Director w firmie PMR.

Jeszcze przed pandemią obserwowaliśmy dynamiczny proces transformacji dyskontów niespożywczych, które pracowały zarówno nad asortymentem, podnosząc jego jakość, jak i nad lokali...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2024 / 09:17
StoryEditor
Finał sprawy cieknących puszek. Krynica Vitamin zawarła ugodę z amerykańskim kontrahentem
(fot. Pixabay/CC0)
Krynica Vitamin podała, że zawarła ugodę z kontrahentem, który twierdził, że firma z Polski dostarczyła mu wadliwe produkty i domagał się z tego tytułu odszkodowania. W związku z zawarciem ugody Krynica Vitamin dokona w bilansie jednorazowego odpisu aktualizującego wysokość należności o kwotę ok. 12 mln zł.

Jak poinformowano, na mocy zawartej ugody każda ze stron zobowiązała się wycofać swoje powództwo złożone przed Międzynarodowym Centrum Rozstrzygania Sporów w Nowym Jor...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.04.2024 / 14:34
StoryEditor
Polski rynek spożywczy. Jak wygląda jego struktura w podziale na formaty?
Dyskonty zawłaszczają dla siebie coraz większą część detalicznego rynku spożywczego w Polsce. Nie zmienia to jednak faktu, że lokalne sklepy są wciąż na nim znaczącą siłą. Nic też nie wskazuje na to, żeby ten kanał miał zostać w przyszłości "zaorany" przez wielkopowierzchniową konkurencję.

Wg danych NIQ, pochodzących z Panelu Gospodarstw Domowych, na które powołuje się Grupa Eurocash, do dyskontów w 2023 r. należało 37 proc. udziałów w wartości detaliczn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. kwiecień 2024 17:47