12.06.2020 / 14:23
StoryEditor

Słabość Tesco trampoliną do sukcesu sieci Kaufland w Polsce

Supermarket sieci Kaufland we Wrocławiu (Kaufland Polska)
Od kilku miesięcy portal wiadomocihanndlowe.pl publikuje systematycznie informacje o przejęciu przez sieć Kaufland Polska kolejnych lokalizacji po hipermarketach Tesco, których Brytyjczycy musieli się pozbyć w ramach restrukturyzacji i pozyskania finansowania na bieżącą działalność na polskim rynku. Słabość i strategiczne błędy Tesco mogą stać się trampoliną do sukcesu niemieckiej sieci supermarketów na naszym rynku.

„Silna ekspansja jest jednym z kluczowych elementów strategii sieci Kaufland. W związku z tym nieustannie monitorujemy rynek i poszukujemy nowych miejsc pod inwestycje, zarówno ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.07.2024 / 08:20
StoryEditor
Carrefour inwestuje w marki własne, retail media i e-commerce oraz rozwija zakupy poprzez sojusz Eureca
Na zdj. Carrefour Market w Bukareszcie (fot. Cristi Dangeorge/Shutterstock)

Grupa Carrefour przy okazji publikacji wyników pochwaliła się progresem w realizacji celów wyznaczonych w strategii rozpisanej do 2026 r. Jednym z sukcesów jest rozwój sprzedaży internetowej. W pierwszym półroczu wszystkie platformy e-commerce Carrefoura zanotowały GMV na poziomie 2,8 mld euro.

Taki wynik GMV (wartość brutto towarów) oznacza wzrost o 30 proc. rok do roku. W tym obszarze Carrefour wyróżnił rynek brazylijski, gdzie udało się zwiększyć GMV aż o 46 proc. r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.07.2024 / 09:00
StoryEditor
Analitycy ostrzegają: wyższe stawki akcyzy na wyroby tytoniowe i alkohol podbiją inflację
Zdaniem analityków, większe od zakładanych podwyżki akcyzy na wyroby tytoniowe i alkohol podbiją inflację (fot. Shutterstock)
Ministerstwo Finansów chce podnieść stawki akcyzy na wyroby tytoniowe w latach 2025-2027 bardziej niż zakładał to plan zawarty w tzw. mapie akcyzowej. Eksperci z biura analiz banku Pekao są przekonani, że ta decyzje przełoży się na wzrost cen towarów i usług konsumpcyjnych najczęściej nabywanych przez polskie gospodarstwa domowe.

Z szacunków przedstawionych przez analityków banku Pekao wynika, że podwyżki stawki akcyzy na wyroby tytoniowe z początkiem 2025 r. (o których już na portalu wiadom...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 04:17