15.04.2022 / 10:43
StoryEditor

SPAR rozwija działalność produkcyjną. Kuchnia Polki chce wkraczać do kolejnych sieci handlowych

Na zdj. dania gotowe marki Kuchnia Polki (fot. mat. prasowe)
Przejęta przez SPAR Group wraz z całym biznesem Piotra i Pawła firma produkcyjna Kuchnia Polki będzie rozwijana. Co istotne, zakład specjalizujący się w produkcji wyrobów garmażeryjnych będzie produkował żywność nie tylko na potrzeby sieci SPAR, ale także innych detalistów w Polsce, a nawet na cele eksportowe.

- Celem na najbliższy rok jest dalsza dywersyfikacja kanałów sprzedaży, w tym rozwój eksportu - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Dawid Kaszuba, CEO Kuchni Polki. I dod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.10.2024 / 08:08
StoryEditor
Zakaz handlu w niedziele. Nowe badanie opinii Polaków wskazówką dla rządu Donalda Tuska
Zwolenników niedzielnego handlu jest więcej niż na początku roku (fot. Shutterstock)

Jeszcze na początku lutego br. 46 proc. Polaków chciało przywrócenia handlu we wszystkie niedziele. Dziś takich osób jest więcej. Sprawdź, co wykazało najnowsze badanie UCE Research i Offeristy.

Z badania wynika, że 52,6 proc. dorosłych Polaków popiera pomysł zniesienia zakazu handlu w niedziele i przywrócenia zasad sprzed 1 marca 2018 r. Przeciwnego zdania było 38,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.10.2024 / 09:44
StoryEditor
Właściciel dyskontów Netto ogłasza nową strategię! W planach mocna rozbudowa sieci sklepów w Polsce
Na zdj. sklep sieci Netto (fot. wiadomoscihandlowe.pl/Łukasz Rawa)

Grupa Salling, właściciel sieci handlowej Netto, pokazała strategię na lata 2025-2028. W tym czasie zamierza zainwestować równowartość 7,5 mld zł w dalszy rozwój. Priorytetem będą m.in. inwestycje w Polsce, w tym rozbudowa sieci do 1 tys. sklepów do końca 2028 r.

Nowa strategia zakłada zwiększenie liczby sklepów, przejęć i fuzji na istniejących oraz nowych rynkach. - Grupa Salling znajduje się w historycznym punkcie. Mija prawie dekada o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. październik 2024 06:10