15.10.2016 / 19:28
StoryEditor

Tesco z nową strategią dla sklepowych piekarni w Polsce i regionie

Stoisko piekarnicze w hipermarkecie Tesco (materiały własne)
Stoisko piekarnicze w hipermarkecie Tesco (materiały własne)
Stoisko piekarnicze w hipermarkecie Tesco (materiały własne)
Hipermarket Tesco - stoisko piekarnicze - 1
Stoisko piekarnicze w hipermarkecie Tesco (materiały własne)
Hipermarket Tesco - stoisko piekarnicze - 2
Stoisko piekarnicze w hipermarkecie Tesco (materiały własne)
Hipermarket Tesco - stoisko piekarnicze - 3
Stoisko piekarnicze w hipermarkecie Tesco (materiały własne)
Stoisko piekarnicze w hipermarkecie Tesco (materiały własne)
Stoisko piekarnicze w hipermarkecie Tesco (materiały własne)
Stoisko piekarnicze w hipermarkecie Tesco (materiały własne)
Tesco zdecydowało się ujednolicić proces pieczenia pieczywa w swoich sklepach całej Europie Środkowej, w tym w Polsce. Jednocześnie zapowiada wprowadzenie do oferty zupełnie nowych produktów piekarniczych, których dotychczas nie było w ofercie.

W ciągu ostatnich miesięcy eksperci Tesco pracowali w piekarniach nad udoskonaleniem oferty pieczywa, tak aby była dla klientów jeszcze bardziej atrakcyjna.

W najbliższych mi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2024 / 17:43
StoryEditor
Handlowa majówka. Czy sklepy będą otwarte 2 maja i w kolejnych dniach?
1 i 3 maja to dni niehandlowe. Sklepy będą otwarte 2 i 4 maja
1 i 3 maja to dni niehandlowe. Sklepy będą otwarte 2 i 4 majafot. Shutterstock
1 i 3 maja to dni niehandlowe. Sklepy będą otwarte 2 i 4 maja
Kalendarz dni handlowych w maju 2024 roku (wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
1 i 3 maja to dni niehandlowe. Sklepy będą otwarte 2 i 4 maja
1 i 3 maja to dni niehandlowe. Sklepy będą otwarte 2 i 4 maja
Dni handlowe w tym tygodniu układają się nietypowo. Zamknięte, otwarte, później znowu zamknięte – tak można opisać kalendarz handlowy w dniach 1-5 maja. Długi majowy weekend nie jest równoznaczny z zamknięciem sklepów na kilka dni. Sklepy będą otwarte w niektóre dni w pierwszym tygodniu maja.

Dla części Polaków właśnie zaczyna się jeden z najdłuższych weekendów w roku. Przy tygodniu pracy trwającym od poniedziałku do piątku, wystarczy wziąć jeden dzień wolnego, aby c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.05.2024 / 11:12
StoryEditor
Najwięksi producenci piwa w Polsce tworzą własnego operatora systemu kaucyjnego
Kolejni przedsiębiorcy tworzą operatora systemu kaucyjnego (fot. Shutterstock)
Najwięksi producenci piwa w Polsce łączą siły i wspólnie tworzą spółkę joint-venture, która ma funkcjonować jako tzw. podmiot reprezentujący, czyli operator systemu kaucyjnego. Wniosek w tej sprawie wpłynął właśnie do UOKiK.

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował, że 29 kwietnia br. wpłynął do niego wniosek ws. koncentracji polegającej na utworzeniu wspólnego przedsiębiorcy przez trz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. maj 2024 08:44