26.10.2021 / 11:17
StoryEditor

Tesco zostaje w Polsce! Będzie rozwijać technologie przyszłości dla handlu detalicznego

Na zdj. hipermarket Tesco (fot. Stefan_Sutka / Shutterstock)
Choć sklepy Tesco w Polsce zostały sprzedane właścicielowi dyskontów Netto, pojedyncze nieruchomości trafiły do innych podmiotów, a wraz z końcem października wygaszona zostanie działalność Tesco Polska, to jednak brytyjska sieć... nie wyprowadza się całkowicie z naszego kraju. Wciąż działać ma w dwóch polskich miastach. Mowa jednak nie o prowadzeniu sklepów, lecz o rozwijaniu nowoczesnych technologii.

Oddziałem, który nie wynosi się z Polski, jest Tesco Technology. Firma od 2018 r. ma swój hub w Krakowie. Pracownicy oddziału zajmują się "budową nowej generacji platform intern...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.08.2025 / 09:35
StoryEditor
Ręcznie czy automatem? Jaką wybrać metodę zbiórki opakowań? [PORADNIK cz. IV]
Wybór między zbiórką ręczną a automatyczną przypomina wybór między rowerem a samochodem – oba dowiozą nas do celu, ale komfort, tempo i koszt podróży mogą się drastycznie różnić

1 października polski handel wkroczy w nową erę – startuje system kaucyjny. W teorii brzmi to prosto: klient oddaje butelkę czy puszkę, dostaje zwrot kaucji, a sklep przekazuje opakowanie do recyklingu. W praktyce jednak to dla detalistów rewolucja logistyczna i finansowa.

Zagraniczne doświadczenia pokazują jasno – automaty wygrywają na dłuższą metę. Ale Polska to kraj, gdzie obok hipermarketów działają tysiące małych sklepików osiedlowych. Z jedn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.08.2025 / 10:59
StoryEditor
Żabka może im pozazdrościć. Polska sieć otwiera 25 sklepów w jeden dzień
Sklep sieci Sinsay (fot. Lpp)

Grupa LPP być może ustanowiła jeden ze światowych lub przynajmniej europejskich rekordów. Otworzyła 25 sklepów marki Sinsay w jeden dzień.

Wszystko wydarzyło się 31 lipca. W ciągu 24 godzin otwartych zostało 25 nowych sklepów Sinsay w 8 państwach: w Polsce, Ukrainie, Serbii, Rumunii, Chorwacji, Bułgarii, Macedonii ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. sierpień 2025 11:16