08.11.2016 / 11:58
StoryEditor

Wiceprezes Piotra i Pawła na Kongresie Słodycze 2016: Udaje nam się wyprzedzać trendy

Maciej Stoiński, dyrektor generalny i wiceprezes sieci Piotr i Paweł (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Mamy to szczęście, że naszej sieci zazwyczaj udaje się wyprzedzać trendy konsumenckie. Z drugiej strony stanowi to również wyzwanie - powiedział na Kongresie Słodycze 2016 Maciej Stoiński, wiceprezes sieci Piotr i Paweł.

W trakcie debaty „Rynek słodyczy i przekąsek 2025 – szanse i wyzwania” Maciej Stoiński podkreślał, że jego sieć wciąż szuka asortymentu, który będzie w pełni zaspokajał aktualne...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2024 / 08:55
StoryEditor
Na promocję do Biedronki, Lidla lub Żabki. Elektromarkety i sklepy budowlane ostrożniej kusiły klientów
Na zdj. działające po sąsiedzku sklepy sieci Lidl i Biedronka (fot. Anelovski/Shutterstock)

W pierwszym półroczu 2024 roku w sklepach było o 8,8 proc. więcej promocji niż rok wcześniej – wynika z badania ponad miliona ofert przeprowadzonego przez UCE Research, Hiper-Com Poland i Grupę Blix. Największy wzrost promocji odnotowano w dyskontach i sieci convenience.

Na osiem monitorowanych formatów cztery znalazły się na plusie pod względem liczby organizowanych promocji, natomiast kolejne cztery na minusie. Największe wzrosty zaliczyły ex ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2024 / 13:04
StoryEditor
OSM w Kole odpowiada prezesowi UOKiK. "Działamy zgodnie z prawem"
OSM w Kole ustosunkowało się do decyzji prezesa UOKiK (fot. Shutterstock)
"Decyzja prezesa UOKiK wydana wobec spółdzielni nie wskazuje na udowodnienie stosowania niewłaściwych praktyk, a jedynie na uprawdopodobnienie ich stosowania" - zapewnia Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Kole, odpowiadając w oświadczeniu na działania UOKiK-u.

W środę UOKiK poinformował, że prezes urzędu zobowiązał Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Kole do zmiany praktyk niekorzystnych dla dostawców mleka. Działania, któr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 04:21