08.04.2023 / 12:12
StoryEditor

Co Żabka tak naprawdę sprzedaje swoim klientom? [ANALIZA/DLA SUBSKRYBENTÓW]

Dzięki żelaznej konsekwencji Żabka zawłaszczyła sobie wygodę, tak jak kiedyś Volvo bezpieczeństwo, a Toyota niezawodność (fot. mat. prasowe)
Co tak naprawdę Żabka sprzedaje klientom, wołając do nich w najnowszej kampanii: „Uwolnij swój czas”? Żeby odpowiedzieć na to pytanie, trzeba spojrzeć na nową komunikację sieci z perspektywy jej strategii biznesowej - pisze w artykule dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Adam Samsel, strategy director w Havas Group Poland.

Żabka dzisiaj to już nie tylko fizyczny sklep, w którym zrobisz zakupy szybko i tanio, ale cały ekosystem produktów i usług pozwalających oszczędzić czas i żyć wygodniej. Firma ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2025 / 16:36
StoryEditor
Ponad 1,5 tys. pracowników Biedronki podpisało się pod petycją w sprawie zmiany zasad naliczenia premii. Jakie są jej losy? [NASZ NEWS]
Biedronka analizuje petycję w sprawie przywrócenia starych zasad naliczania premii pracownikom sieci (fot.JMP)

Związkowcy z NSZZ Solidarność w spółce Jeronimo Martins Polska zabrali 1672 podpisy pod petycją w sprawie przywrócenia poprzednio obowiązujących zasad naliczania premii pracownikom sieci Biedronka - wynika z informacji, do jakich dotarł portal wiadomoscihandlowe.pl. To wynik skromny biorąc pod uwagę, że firma zatrudnia obecnie ok. 85 tys. pracowników. Sprawdziliśmy, jaki jest los związkowej petycji.

Spółka Jeronimo Martins Polska (właściciel sieci Biedronka) przyznała w komentarzu dla portalu wiadomoscihandlowe.pl, że otrzymała petycję, w której pracownicy sieci do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.07.2025 / 15:16
StoryEditor
Właściciel sieci Inmedio, Relay i Aelia będzie miał niespodziankę dla polskich pracowników
Aplikacja Kameleon w nowej odsłonie. Dopasowane oferty i rabaty z wielu sieci (fot. Lagardere Travel Retail Polska)

Grupa Lagardere Travel Retail testuje w pięciu krajach nową platformę dedykowaną pracownikom. Jeśli pilotaż wypali, to projekt TeamUp może pojawić się także w Polsce.

Platforma TeamUp jest testowana przez Grupa Lagardere Travel Retail w pięciu krajach: Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Belgii, USA i we Włoszech. Projekt jest realizowany we w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. lipiec 2025 02:50