06.05.2020 / 15:00
StoryEditor

Zakaz handlu również w sobotę. Branża oberwie rykoszetem za zamieszanie wyborcze?

Czy w sobotę 23 maja 2020 r. będzie obowiązywał zakaz handlu? (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Możliwe, że w tym miesiącu czeka nas jeden dodatkowy dzień bez handlu - sobota 23 maja. To jedna z dat, jakie bierze pod uwagę Prawo i Sprawiedliwość poszukujące nowego terminu na przeprowadzenie wyborów prezydenckich. Branża handlowa na wszelki wypadek powinna się przygotować na taką ewentualność.

Dla handlu nie byłaby to absolutna nowość, podobny scenariusz wprowadzania dnia wolnego dosłownie w ostatniej chwili miał miejsce przy okazji obchodów setnej rocznicy odzys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.09.2025 / 15:56
StoryEditor
Biedronka LAB wchodzi do gry. Sieć chce tworzyć produkty przyszłości. Czeka nas rewolucja na półkach?
Biedronka (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

Sieć Biedronka zapowiada uruchomienie centrum Biedronka LAB we współpracy ze Szkołą Główną Gospodarstwa Wiejskiego. Chce w ten sposób jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów w zakresie nowych produktów.

Już niebawem Biedronka zainauguruje projekt budowy i otwarcia pierwszego w Polsce Centrum Innowacji Produktowych „Biedronka LAB. Produkty przyszłości w Twoich rękach”.

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.09.2025 / 18:32
StoryEditor
Zakupy z psem? Coraz więcej Polaków mówi tak
Psy w galeriach handlowych. Rośnie akceptacja i nowe zasady dog-friendly retail (fot. Shutterstock)

Ponad połowa Polaków pozytywnie ocenia obecność psów w galeriach handlowych, a dla wielu klientów zakupy z pupilem stają się elementem codzienności. Nowe badanie pokazuje, że dog-friendly retail przestaje być niszowym udogodnieniem, a staje się standardem, który musi uwzględnić branża. Jakie są oczekiwania klientów i jakie wyzwania stoją przed centrami handlowymi?

Badanie przeprowadzone przez Posnanię we współpracy z Inquiry ujawnia, że aż 60 proc. Polaków pozytywnie ocenia obecność zwierząt towarzyszących w galeriach handlowych. Tylko 8 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2025 02:25