Laureaci Konkursu Market Roku (fot. materiały własne)
Za nami kongres Retail Trends 2022, a także finałowa gala, podczas której wręczono nagrody Market Roku 2022. Sprawdź, kto okazał się najlepszy.
Wyróżnienia przyznano łącznie w 14 kategoriach, które uwzględniały podejście danych sieci do kwestii polityki asortymentowej, strategii cenowej oraz doświadczenia zakupowego konsumenta. Wyróżniono też najlepszy sklep internetowy oraz startup handlowy.
Decyzję o tym, komu przypadną statuetki w poszczególnych kategoriach, podjęło grono 35 jurorów, reprezentujących największych producentów żywności na polskim rynku, dostawców usług dla branży retail oraz firm doradczych.
Lista laureatów:
Duży format: Lidl Polska
Średni format: Dino Polska
Mały format: Żabka Polska
Sieć regionalna: Topaz
Najbardziej innowacyjny koncept: Żabka Nano
Najlepsze doświadczenie zakupowe: Lidl Polska
Najefektywniejsza strategia cenowa: Biedronka
Najciekawsza strategia asortymentowa: Żabka Polska
Najlepsza oferta produktów świeżych: Lidl Polska
Najlepszy koncept franczyzowy: Żabka Polska
Najlepszy koncept sklepu na stacji paliw: O!Shop Orlen
Najlepszy e-sklep: Frisco.pl
Najlepszy start-up handlowy: Lite e-commerce – Grupa Żabka
Dystrybutor roku: Grupa Eurocash
Lista partnerów kongresu Retail Trends 2022(mat. własne)
Nowe Frisco Friends od Frisco.pl. Firma zapewnia, że nowy program lojalnościowy oferuje jeszcze więcej korzyści dla klientów, ale jakich? Znamy szczegóły
Klienci Frisco.pl będą mogli już we wrześniu skorzystać z nowych benefitów w ramach poszerzonego i uatrakcyjnionego programu lojalnościowego. W ramach nowej odsłony Frisco Friends zostanie wprowadzony m.in. system punktowy. Co jeszcze zaoferuje supermarket online?
Spółka Frisco.pl zdecydowała się odświeżyć zainaugurowany przed trzema laty program Frisco Friends i wychodząc naprzeciw potrzebom, uatrakcyjnić jego mechanikę. Wciąż będzie moż...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Na stronie internetowej Prawa i Sprawiedliwości pojawił się szczegółowy program partii, który na sobotniej konwencji omawiali jej politycy. Okazuje się, że PiS zapowiada utworzenie państwowej sieci spożywczej, a także cyfrowej platformy sprzedaży żywności. Pojawiły się też zapisy o paszportach dla żywności.
W sobotę na konwencji programowej PiS w Końskich padły deklaracje m.in. na temat obrony gotówki, a także emeryturach stażowych. Mało było konkretów związanych z branżą spożywczą...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.