18.10.2018 / 10:53
StoryEditor

Znamy treść pisma UOKiK do Biedronki ws. przejęcia sklepów Piotr i Paweł

Na zdj. Biedronka w wersji premium, uruchomiona w dawnej lokalizacji Piotra i Pawła (fot. materiały prasowe JMP)
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poprosił Jeronimo Martins, właściciela sieci Biedronka o wyjaśnienie szczegółów transakcji nabycia pięciu sklepów od Piotra i Pawła. Urząd sprawdza, czy przejęcie mogło się odbyć bez konieczności występowania o jego zgodę. Redakcja portalu wiadomoscihandlowe.pl dotarła do pisma wysłanego w tej sprawie przez UOKiK do Jeronimo Martins.

W liście datowanym na 5 października przedstawiciel UOKiK stwierdza, że prezes urzędu uzyskał ze źródeł publicznie dostępnych informację, iż niektóre ze sklepów dotychczas dział...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.10.2025 / 14:52
StoryEditor
Papito w Dino! Energetyk od PashyBicepsa chwycił boga polskich sklepów za nogi
Jarosław ”pashaBiceps” Jarząbkowski, współzałożyciel i twarz marki Papito Energy

Marka Papito Energy, stworzona przez Jarosława PashęBicepsa Jarząbkowskiego, wprowadziła swoje napoje do jednej z największych polskich sieci handlowych, sieci marketów Dino. To ogromny krok w rozwoju marki, która w zaledwie cztery miesiące po premierze trafiła na półki tysięcy sklepów w całym kraju.

Dzięki współpracy z Dino Polska, Papito Energy zyskuje ogólnopolską dystrybucję i nowe, większe puszki energetyków w specjalnym wariancie dla klientów tej sieci.

Nowe ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.10.2025 / 13:04
StoryEditor
Ikea uruchamia w Polsce cyfrowy second-hand. Kto i czym może na nim handlować?
Ikea uruchamia w Polsce platformę typu second-hand (fot. Shutterstock)

Sieć Ikea uruchomiła w Polsce platformę second-hand. Nasz rynek jest jednym z pierwszych, na których to rozwiązanie zostało udostępnione szerokiej grupie klientów. Po co Ikea wchodzi w rynek, na którym działają już takie platformy jak Vinted czy OLX?

Po udanych testach platformy second-hand w Hiszpanii, Norwegii i Portugalii, o których już na portalu wiadomoscihandlowe.pl informowaliśmy, Ikea uznała, że przyszedł czas na ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. listopad 2025 05:19