18.10.2018 / 10:53
StoryEditor

Znamy treść pisma UOKiK do Biedronki ws. przejęcia sklepów Piotr i Paweł

Na zdj. Biedronka w wersji premium, uruchomiona w dawnej lokalizacji Piotra i Pawła (fot. materiały prasowe JMP)
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poprosił Jeronimo Martins, właściciela sieci Biedronka o wyjaśnienie szczegółów transakcji nabycia pięciu sklepów od Piotra i Pawła. Urząd sprawdza, czy przejęcie mogło się odbyć bez konieczności występowania o jego zgodę. Redakcja portalu wiadomoscihandlowe.pl dotarła do pisma wysłanego w tej sprawie przez UOKiK do Jeronimo Martins.

W liście datowanym na 5 października przedstawiciel UOKiK stwierdza, że prezes urzędu uzyskał ze źródeł publicznie dostępnych informację, iż niektóre ze sklepów dotychczas dział...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.04.2024 / 17:11
StoryEditor
Sieć Hebe ma się czym pochwalić. Skala i dynamika biznesu drogeryjnego budzi uznanie
Należąca do Grupy Jeronimo Martins, sieć sklepów drogeryjnych Hebe liczy już 350 sklepów, operator może pochwalić się także mocnymi wzrostami sprzedaży w I kw. br.

Sieć Hebe zwiększyła sprzedaż w walucie lokalnej o 28 proc., przy LFL na poziomie 18,2 proc. W euro Sprzedaż spółki wyniosła 130 mln euro, co oznacza wzrost o 39,2 proc. w porów...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.04.2024 / 16:00
StoryEditor
Grillujemy! Jak przygotować sklepy na sezon grillowy? Podpowiadamy, jakie produkty będą się cieszyły w tym roku największą popularnością
45 proc. Polaków deklaruje, że w trakcie cieplejszych dni grilluje przynajmniej raz w tygodniu (fot. Shutterstock)
Rozpoczynający się wraz z początkiem maja sezon grillowy to okres zwiększonego popytu nie tylko na karkówkę, boczek czy kiełbasę, ale także napoje, sosy, przyprawy i różnego rodzaju akcesoria. Przed pikiem sprzedażowym warto zbudować optymalną ofertę oraz efektywnie ją wyeksponować.

Kiedy dni robią się dłuższe, a słońce mocniej przygrzewa, Polacy zaczynają masowo wykupywać ze sklepów mięsa i wędliny, ale także ryby oraz warzywa, które trafiają później na ru...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. kwiecień 2024 13:18