09.10.2019 / 11:06
StoryEditor

Spar Group już w listopadzie uruchomi pierwszy sklep w Polsce

Spar Group uruchomi swój pierwszy Eurospar w przyszłym miesiącu (fot. materiały prasowe, Spar Group)
Potwierdziły się informacje portalu wiadomoscihandlowe.pl, że pierwszy sklep Spar Group w Polsce wystartuje w warszawskim centrum handlowym Blue City. Punkt w tej lokalizacji został przejęty od sieci Piotr i Paweł, a wkrótce przejdzie rebranding na Eurospar.

Z nieoficjalnych informacji portalu wiadomoscihandlowe.pl wynika, że organizator sieci celuje w reotwarcie sklepu 18 listopada. Nie jest to jednak jeszcze data pewna, zatem ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.08.2025 / 18:39
StoryEditor
Lidl poluje na młodych klientów Coca-Coli i PepsiCo. To strategicznie zaplanowana ofensywa marki własnej
Kadr z reklamy Freeway Coli, marki własnej Lidla (fot. materiały prasowe)

Nowa kampania Lidla przyciąga uwagę nie tylko wakacyjnym klimatem i muzyką Bruno Marsa. Kluczowym motywem jest puszka coli. Przez pierwsze sekundy pozostaje bez widocznego logo, budząc konkretne skojarzenia. Czy sieci handlowe chcą odebrać lojalnych klientów gigantom takim jak Coca-Cola?

Reklama Lidla, promująca Freeway Colę, rozpoczyna się klasycznie: letni klimat, muzyka, grupa młodych ludzi. W centrum – puszka coli, trzymana w ręku, z charakterystycznym czerw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.07.2025 / 09:41
StoryEditor
Grupa Maspex przejmuje i dodaje kolejne kilkaset milionów złotych do swojej sprzedaży. Firma buduje nowy biznes w regionie
Linia produkcyjna w zakładach Purcari Wineries

Maspex Romania, spółka należąca do Grupy Maspex, zakończyła 30 lipca procedurę dobrowolnej publicznej oferty przejęcia na Giełdzie Papierów Wartościowych w Bukareszcie, której celem było nabycie akcji Purcari Wineries. Koncern stanie się posiadaczem ponad 72 proc. walorów spółki.

Zgodnie z informacjami przekazanymi przez pośrednika oferty publicznej, BRD – Groupe Societe Generale, po zamknięciu oferty publicznej objętych transakcją będzie ponad 71 proc. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. sierpień 2025 22:37