20.08.2018 / 10:21
StoryEditor

Nowi menedżerowie w zarządzie FM Logistic CE

(Fot. materiały prasowe)
Do zarządu FM Logistic na Europę Centralną dołączyli Blanka Borkowska i Sébastien Nival. Borkowska została dyrektorem ds. zasobów ludzkich na Europę Centralną, a  Nival obął stanowisko dyrektora ds. wsparcia operacyjnego na Europę Centralną.  

Borkowska będzie zarządzać zespołami HR i QHSE w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech. Do jej głównych zadań należeć będą: tworzenie strategii personalnej FM Logistic w rejo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.05.2025 / 12:58
StoryEditor
Luis Araujo: Biedronka opiera model biznesowy na dwóch filarach – dbałości o pracowników i dobrych relacjach z polskimi dostawcami
Luis Araujo, dyrektor generalny Biedronki

Jeronimo Martins, w tym polski oddział, uważa pracowników za swój najcenniejszy zasób. To od nich zależy efektywność dyskontowego modelu operacyjnego sieci. Równie ważna jest współpraca z polskimi partnerami. – Negocjacje bywają trudne, ale chodzi w nich o dzielenie się wartością – zapewnia Luis Araujo, dyrektor generalny sieci Biedronka.

– Od lat w Jeronimo Martins, również w polski oddziale, mamy jasność, że ludzie są – nie lubię używać tego słowa, ale nie mam lepszego – najbardziej istotnym zasobem, kluczowy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.05.2025 / 08:38
StoryEditor
Mamyito.pl z nową strategią w dobie rosnących kosztów życia. Na czym polega zmiana w e-spożywczaku?
Kamil Kopania (z prawej) i Paweł Kozłowski (z lewej) z Mamyito.pl (fot. materiały prasowe)

W dobie rosnących cen żywności i podstawowych produktów coraz więcej konsumentów zwraca uwagę na wydatki i stara się je ograniczać. Sklep spożywczy online mamyito.pl z tego powodu zdecydował się wprowadzić na platformie specjalną sekcję z produktami o stałych, niskich cenach. Czy to rzeczywiście alternatywa dla tradycyjnych promocji?

Jak tłumaczą przedstawiciele sklepu, z powodu rosnących cen żywności i produktów codziennego użytku, sklep internetowy Mamyito.pl uruchomił tzw. "Strefy Niskich Cen". To specjal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. maj 2025 07:46