21.10.2020 / 12:48
StoryEditor

LPP wprowadziło do obsługi klientów chatbota drugiej generacji

Sklep Sinsay (zdj. ilustracyjne) (fot. mat. prasowe)
Klienci należących do LPP marek Reserved, Cropp, House, Mohito oraz Sinsay mogą już korzystać z pomocy konwersacyjnej sztucznej inteligencji. Wdrożone we współpracy z firmą K2Bots.AI narzędzie pozwala obecnie na rozwiązanie 200 najbardziej popularnych problemów zgłaszanych do Contact Center przez klientów sklepów internetowych.

Druga generacja chatbotów potrafi rozmawiać o 30 różnych statusach dostawy, pomaga przy zwrotach dokonywanych kurierem czy problemach z zamówieniem, samodzielnie wyjaśniając już...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.04.2025 / 14:37
StoryEditor
Biedronka zapowiada... 42-godzinny maraton zakupowy! Do której będą otwarte sklepy sieci przed majówką?
Biedronka organizuje maraton zakupowy (fot. JMP)

Biedronka jest już gotowa do obsłużenia tłumów klientów przed długim weekendem majowym. Bezpośrednio przed 1 maja sklepy dyskontowej sieci otwarte będą bez przerwy przez 42 godziny. Jak firma uzasadnia ten ruch?

- W tym roku wracamy do sprawdzonego modelu działania z okresu pandemii i przychodzimy z elastycznym, rozwiązaniem dla wszystkich Polaków: 42-godzinnym maratonem zakupowym - de...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2025 / 15:09
StoryEditor
Biedronka walczy z UOKiK o blisko miliard złotych. Jak przebiega batalia w sądach?
Biedronka (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka, został w 2020 r. ukarany przez prezesa UOKiK grzywną w wysokości 723 mln zł. Rok później urząd nałożył kolejną karę, w wysokości 60 mln zł. W 2023 r. zapadła kolejna decyzja o karze w wysokości 161 mln zł. Spółka nie złożyła broni w żadnym z przypadków i walczy w sądach o swoje racje. Jaki jest obecny stan tych trzech spraw?

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przygląda się różnym działaniom sieci Biedronka i od 2020 r. konsekwentnie wszczyna postępowania wyjaśniające, które w trzech przy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. maj 2025 02:19