08.11.2016 / 16:44
StoryEditor

Kongres Słodyczy 2016: Sklepy convenience chcą więcej produktów w opakowaniach one-the-go

Agata Anioł, menadżer ds. zarządzania grupą kategorii w sieci 1 Minute (fot. archiwum)
W sklepach convenience innowacja to przede wszystkim wygodne opakowanie. Klient kupuje produkt i chce go zjeść natychmiast. Brakuje nam szerszej oferty artykułów w formacie one-the-go. Apeluję do producentów: wprowadźcie ich więcej – powiedziała w trakcie Kongresu Słodycze 2016 Agata Anioł, menadżer ds. zarządzania grupą kategorii w sieci 1 Minute.

Jej zdaniem, innowacja to produkt, który stymuluje powstawanie u konsumentów nowych potrzeb. W handlu convenience szczególnie poszukiwane są artykuły, które można łatwo schować ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2025 / 16:36
StoryEditor
Żabka uruchomiła potężne centrum logistyczne, które obsłuży początkowo około 1500 sklepów! [ZOBACZ ZDJĘCIA]
Magazyn Żabki w Kątach Wrocławskich (fot. mat. prasowe)
Magazyn Żabki w Kątach Wrocławskich (fot. mat. prasowe)fot. Żabka Polska
Magazyn Żabki w Kątach Wrocławskich (fot. mat. prasowe)
Magazyn Żabki w Kątach Wrocławskich (fot. mat. prasowe)fot. Żabka Polska
Magazyn Żabki w Kątach Wrocławskich (fot. mat. prasowe)
Magazyn Żabki w Kątach Wrocławskich (fot. mat. prasowe)fot. Żabka Polska
Magazyn Żabki w Kątach Wrocławskich (fot. mat. prasowe)
Magazyn Żabki w Kątach Wrocławskich (fot. mat. prasowe)fot. Żabka Polska
Magazyn Żabki w Kątach Wrocławskich (fot. mat. prasowe)
Magazyn Żabki w Kątach Wrocławskich (fot. mat. prasowe)
Magazyn Żabki w Kątach Wrocławskich (fot. mat. prasowe)
Magazyn Żabki w Kątach Wrocławskich (fot. mat. prasowe)

Żabka oficjalnie otworzyła w czwartek kolejne, ósme już centrum logistyczne - ulokowane w Kątach Wrocławskich. Jak zapowiedziano, w pierwszej fazie działania obiekt będzie obsługiwał ok. 1,5 tys. sklepów sieci w rejonu wrocławskiego. Magazyn ma powierzchnię rzędu 35 tys. mkw., z potencjałem do ekspansji o kolejne 6,5 tys. mkw.

Najnowsze centrum logistyczne Żabki, zlokalizowane tuż przy autostradzie A4, to obiekt półautomatyczny – łączący nowoczesne technologie z pracą wykwalifikowanych specjalistów. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.05.2025 / 11:55
StoryEditor
Sieć dyskontów Netto współpracuje z InPost. Jaki projekt testują wspólnie obie firmy?

Sieć Netto rozpoczęła testy systemu kaucyjnego z udziałem klientów w czterech lokalizacjach. Po fazie testów wewnętrznych to kolejny etap, który ma na celu sprawdzenie, jak działają maszyny i w jaki sposób oceniają je klienci.

Urządzenia stanęły w Warszawie przy ul.  Kleszczowej oraz Wisełki, w Gołkowie oraz w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Matejki.  System testowany jest we współpracy z operatorem sy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2025 13:03