30.06.2021 / 09:48
StoryEditor

Usługi dla handlu! Nowy dodatek w sierpniowym wydaniu „Wiadomości Handlowych”

Dodatek Usługi dla handlu w sierpniowym WH (wiadomoscihandlowe.pl)
To już kolejny dodatek tematyczny w ramach Akademii WH. Tym razem zaprezentujemy produkty i usługi dla branży handlowej. Dodatek „Usługi dla handlu” to szereg praktycznych porad, informacji, nowinek technologicznych, trendów z dziedziny wyposażenia, funkcjonowania i zarządzania sklepem w każdym formacie. To publikacja, której nie można przegapić!  

Sklepy spożywcze udowodniły, że są solidnym biznesem, który wciąż dobrze się rozwija, a pandemia ma na niego ograniczony wpływ. Na rynku pojawiają się nowi gracze, sieci handlowe otwierają kolejne placówki. Sklepy stają się coraz bardziej nowoczesne i otwarte na wprowadzanie nowych udogodnień i rozwiązań dla klientów, czy narzędzi poprawiających wyniki sprzedaży.

Chcesz zaprezentować swoją ofertę i dotrzeć do osób, które decydują o funkcjonowaniu sklepów? A może świadczysz różnego rodzaju usługi – od logistycznych, aż po bankowe? Zaprezentuj się w naszym nowym dodatku „Usługi dla handlu”, który ukaże się już 6 sierpnia wraz z kolejnym wydaniem „Wiadomości Handlowych” w nakładzie 70 000 egzemplarzy. 

Dodatek będzie dostępny bezterminowo w wersji on-line. Gwarantujemy dotarcie do osób decyzyjnych: właścicieli, prezesów, menedżerów z branży FMCG. Naszymi odbiorcami są: sieci handlowe i sklepy spożywcze (tradycyjne i franczyzowe), sieci stacji paliw, producenci i hurtownie FMCG, dostawcy usług, wyposażenia i nowych technologii.

Tematyka dodatku:

Bezpieczeństwo personelu i kupujących 
- COVID-19 – dodatkowe wyposażenie sklepów
- czystość
- systemy klimatyzacji i wentylacji
- systemy antykradzieżowe
Wyposażenie sali sprzedaży
- systemy mebli sklepowych
- urządzenia chłodnicze
- oświetlenie
- wózki i koszyki zakupowe
- wagi
- wyposażenie stoiska mięsnego
- strefa kas
- materiały POS i POSM
Dostawcy usług
- outsourcing pracowników
- produkty bankowe
- ubezpieczeniowe
- ochrona obiektów
- oferta flotowa i leasingowa
- logistyka
Nowe technologie 
- systemy informatyczne
- kasy samoobsługowe
- aplikacje zakupowe
- nowoczesne technologie w e-commerce

Serdecznie zapraszam do kontaktu. Oferujemy rozwiązania kompleksowe: prasa, portal, konferencje, webinaria, telewizja.

Więcej informacji: Karolina Ziętek, Manager Sprzedaży B2B, tel. 731 301 646, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Lub wypełnij poniższy formularz kontaktowy. Skontaktujemy się z Tobą!

04.05.2025 / 19:23
StoryEditor
Donald Trump serwował frytki klientom McDonalds, a teraz zaserwował sieci fast foodów spadek przychodów

Okazuje się, że nawet McDonald‘s może tracić w niepewnych czasach Donalda Trumpa. Od lat znana była zasada, że dyskonty i sieci fast food rosną, tak w czasach kryzysu i okresach koniunktury. Okazuje się, że nawet bardzo odporne na cykle gospodarcze modele biznesowe, mają problem z poradzeniem sobie z nieprzewidywalnością nowego prezydenta USA, Donalda Trumpa. Sprzedaż międzynarodowego giganta spadła w I kw. 2025 r. Prezes sieci Chris Kempczinski wskazuje, co jest przyczyną problemów sieci?

Globalne przychody korporacji McDonald‘s spadły w ciągu pierwszych trzech miesięcy br. o 1 proc. Największy wpływ na wyniki koncernu miała sytuacja na rynku amerykańskim, gdzie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2025 / 11:14
StoryEditor
Donos do prokuratury na zarząd Żabki. "Sieci handlowe przekroczyły granicę"
Donos na zarząd Żabka Polska. Sieci handlowe dawno przekroczyły granicę (Jan Śpiewak + Żabka Polska)

Jan Śpiewak złożył zawiadomienie do prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez członków zarządu sieci Żabka Polska. Jeśli prokuratura przychyli się do jego argumentów, członkom zarządu grozi nawet do pół miliona złotych kary. Jak oskarżenia formułuje aktywista i jak tłumaczy się sieć handlowa?

Z artykułu dowiesz się:

  • Śpiewak składa donos na zarząd Żabki
  • Żabka wprowadza promocje na piwo, która wywołała kontrowersje
  • Śpiewak uważa, że promocja Żabki promuje nadmierne spożywanie alkoholu
  • Nawet pół miliona złotych kary za promocję piwa niezgodną z prawem
  • Jak sprawę komentuje sieć handlowa?

Śpiewak składa donos na zarząd Żabki za promocję piwa

Składamy zawiadomienie do prokuratury na zarząd Żabki. Ich promocyjny abonament to naprawdę abonament na alkoholizm –­­ poinformował 28 kwietnia w mediach społecznościowych, Jan Śpiewak, aktywista warszawski i prezes fundacja Bezpieczna Polska Dla Wszystkich.

W jego opinii, działania zarządu Żabki przekraczają dozwolone ramy reklamy piwa określone w prawie, w tym w ustawie wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.

– Sieci handlowe od dawna przekraczały granicę prawa. Niestety nie spotykało się to z odpowiedzią polityków i służb – uważa Jan Śpiewak.

Żabka wprowadza promocje na piwo, która wywołała kontrowersje

Portal wiadomoscihandlowe.pl informował niedawno, że do sieci Żabka wróciła oferta, w ramach której klienci mogą od razu zapłacić za 24 piwa w obniżonej cenie, a następnie odbierać je w sklepach w ciągu 20 dni od daty zakupu.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 76% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2025 12:12