Jak wskazuje JLL, rosnącą popularnością w Polsce cieszą się również projekty mixed-use, łączące funkcje handlowe, biurowe, rozrywkowe i gastronomiczne. W samym 2018 roku w Warsz...
Dobry rok dla sektora nieruchomości handlowych w Polsce
Kaufland jako pierwsza sieć handlowa w Polsce wprowadził do swojej oferty cylindry CO₂ pod marką własną K-Classic. To rozwiązanie, którego nie oferują najwięksi konkurenci – Biedronka, Dino ani Carrefour. Dzięki temu przygotowanie wody gazowanej w domu staje się tańsze, wygodniejsze i bardziej ekologiczne.
Kaufland stawia na innowacje i ekologię
Od września we wszystkich marketach Kaufland klienci mogą kupić naboje z dwutlenkiem węgla kompatybilne z popularnymi saturatorami. W o...
Kaufland Marketplace rozwija się w Europie – po udanych debiutach w Polsce, Austrii i Francji, sieć weszła również do Włoch. Dzięki temu sprzedawcy mogą dotrzeć do 140 mln klientów online. Dzięki platformie już 13 tys. sprzedawców oferuje miliony produktów w 7 krajach.
Kaufland Marketplace zdobywa nowe rynki
Od września 2025 r. Kaufland Marketplace działa już także we Włoszech. Klienci zyskali dostęp do ponad czterech milionów produktów w 6,4...