W 2017 roku w Galerii Katowickiej regularnie przekraczane były progi 1,2 mln, 1,3 mln oraz 1,5 mln klientów w miesiącu, a 22 listopada w obiekcie padł rekord wszech czasów - jed...
Rekordowe obroty katowickiej galerii
Eurocash w nowej strategii jasno definiuje rolę hurtu i dystrybucji: zamiast ekspansji stawia na efektywność, eliminację nierentownych formatów i wzmocnienie dystrybucji jako filaru całego modelu franczyzowego. To fundamentalna zmiana względem poprzednich lat, w których sieć Cash & Carry stanowiła kluczowy element. Dziś ta część biznesu ma być rentowna, stabilna i zoptymalizowana pod względem kosztowym.
Eurocash wzmocni swoją logistykę. Ma być bardziej efektywna
Eurocash podkreśla, że hurt w Polsce jest rynkiem niskomarżowym, z dominacją dużych graczy i mocną presją dyskont...
Internetowy supermarket Frisco ma rosnąć w kolejnych latach w przedziale 20-30 proc. rok do roku - założyła Grupa Eurocash w nowej strategii, jaką przygotowano na lata 2026-2027. Co jeszcze planuje giełdowa spółka?
Przypomnijmy, że w poprzedniej strategii - na lata 2023-2025 - założono, że Frisco w 2025 r. wygeneruje 1 mld zł przychodów. Celu tego nie uda się zrealizować. Po trzech kwa...
