- Rok 2017 był dla nas bardzo intensywny, a to dopiero początek prac nad centrum handlowym Tkalnia. Obecnie na ukończeniu są prace rozbiórkowe i otrzymaliśmy prawomocne pozwo...
Tkalnia bliżej całkowitej komercjalizacji
Igor Ruczyński, ekspert z obszaru integracji mediów, danych i technologii, dołączył do MyShopTV jako Integrated Media & Data Director. Wcześniej odpowiadał w Dentsu Polska za transformację customer journey oraz rozwój oferty retail media. W MyShopTV ma zająć się tworzeniem zintegrowanych rozwiązań mediowych oraz budową standardów pomiaru, raportowania i optymalizacji kampanii.
Zarząd firmy MyShopTV podkreśla, że oczekuje od niego precyzyjnego dopracowania oferty Integrated Media & Data – tak, aby była w pełni zrozumiała i użyteczna dla sieci handlowy...
Poczta Polska odsłania projekt, który może całkowicie odmienić wizerunek narodowego operatora. Spółka chce komercjalizować swoje zabytkowe budynki i przekształcać je w galerie handlowo-usługowe. Celem jest ograniczenie gigantycznych kosztów utrzymania i wykorzystanie ogromnego, od lat niewykorzystanego potencjału pocztowych nieruchomości.
Poczta Polska startuje z projektem "galerii handlowych"
Poczta Polska uruchomiła projekt Galerie Poczty Polskiej (GPP), którego celem jest komercjalizacja wybranych n...

